Ungar födda 31/3 Astrid + Algot
För en timme sen ungefär hittade jag en död unge i Astrids bur, i buren låg också päls utspridd, så jag tänkte "Fan, inte den här gången också!" då hon fick en döfödd kull förra året. Kollade bara snabbt i buren, men inte i hennes hus för jag tänkte att hon förmodligen inte fött där i då jag hittade en unge utanför (jag borde veta bättre kan man tycka, men jag hade varit så inställd på att hon skulle få döda ungar den här gången också). Efter minst 30 min kom jag på att man kanske bör kolla i huset och där i låg inte mindre än FYRA små underverk.
Ber om ursäkt för att bilden på Astrid är vriden, den ser ej ut så på min dator.
Kommer att uppdatera denna tråd varje dag/så ofta jag kan med nya bilder på ungarna. 😃
va fina, grattis! (: tass!
med vänliga hälsningar Hanna & djuren
#4 Taack! :)
Grattis!
#13 Taackar! :D
Gattis! Vilka sötnosar :)
🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂
😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓
Såå fina dem är😊
When life gives you lemons. Make lemonade❤️
Grattis! Nr 1 är ju dögo!🙂
#15, #16, #17 Lilla Astrid tackar! :)
Kommer att sälja alla ungarna, så är någon intresserad redan nu skicka iväg ett pm eller ett mail till algotgarden@hotmail.com med en beskrivning om vad du ska ha kaninen till (kel, hoppning eller avel) hur den ska bo och vad du har för tidigare erfarenhet, är du under 18 år och bor hemma vill jag ha dina föräldrars kontaktinfo. De säljes med härstamningsbevis.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ett litet klipp!
De mår bra även idag, ska fota dem strax!
Jätte fina!
Grattis! Och Lycka Till!!😉
Bilden är rätt håll på FB, fattar inte varför den blir upp och ned här. :S
ALLTSÅ JAG LÄGGER UPP EN BILD SOM ÄR RÄTT VÄG OCH DEN BLIR UPP OCH NED, LÄGGER UPP EN SOM ÄR UPP OCH NED OCH DEN BLIR OCKSÅ UPP OCH NED.
#35 När jag förstorar bilderna hamnar dem rätt vända, men det kanske bara är jag?
#33 Nämen gud så söta!😍
Vänliga hälsningar Ellen 

Det är inte så att det är en viltgrå WT, två madagaskar WT och en Vit? :)
(Kanske bara min dator som luras)
Underbart söta i vilket fall!
/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus
#38 Nej, snarare isabella än madagaskar, de har blå slöja. :)
#36 Konstigt, de är fel väg för mig.
De kan va för att din dator automatiskt visar de åt rätt håll i visningsprogrammet, för den känner av att bilden är upp o ner.
Sen att den inte är det o blir upp o ner när du laddar upp.
Linnea Adler
Hemmansägarens smådjur - uppfödning av kaniner & marsvin i hemmiljö.
Västerbottens Län - Storuman