Vad tycker ni om denna buren?
Min väninna är helt inne på att köpa denna (fast från blocket), men jag tycker det finns betydligt bättre burar att skaffa. Även om denna är "ett blickfång för din trädgård"…
Bygga själv är inget alternativ, men det måste finnas bättre köpburar, denna ser inte ok ut? 😕
http://www.zooplus.se/shop/gnagare_smadjur/burar_hagar/kaninburar_marsvinsburar/med_utegard/279138
De jag sett kostar 650+ kr har jag för mig och de är mycket större
Skräp.
Ska den stå ute i regn och rusk?
Gillar din kanin att gnaga på trä?
Isåfall är svaret "skräpbur" ^^
Medarbetare på
Kaninmagazinet.se
#1 och #2 Finns det burar på Hornbach?
Aa, vid djuravdelningen
Är den inte liite lite? Eller är det bara jag som tycker det?;)
Den ser lite liten ut så tycker inte ni ska köpa den! Inte bra skydd runt den heller.. :)
Säger som andra: Skräp. Ingen bra kvalité och absolut inte värt priset
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Skulle absolut inte ha en sådan bur till min kaniner! Själv har jag en stor, hemmabyggd bur på ca 2,60 M lång.
MVH Lovisa och kaninerna.
#8 Jag ska inte köpa någon bur alls 🙂
Det är min väninna som är ute efter en bur, och hon tyckte denna var fin, men jag tycker den ser lite liten ut, och kanske inte så hållbar…
Dryga 100x100cm är väl större än många hemmabyggen och dubbla lagliga minimimåttet… Vet inte höjd på varje våningsplan men verkar godkänt för små kaniner? Sen hade jag föredragit en längre bur så att de kan springa. Kanske tillbygge med Hage så löser det sig. Kvaliteten på buren vet jag inget om, men har inga stora förhoppningar.
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.