(L) Hane dvv för parning
Kikar lite
efter ett alternativ att köpa in en ny hane för att få in nytt blod. Finns kanske en matte
/uppfödare med dvv -hane i Sthlmsområdet för vårflirt..? 😉Manteltecknade/brokiga ungar vore riktigt kul
Krav- trevlig och
social, gärna liten/nätt ( runt 1.6 kg) o rastypisk
Önskemål- manteltecknad och helst ställd/reg med bra linje bakom utan kända genetiska defekter, rexanlag ett+
Färg- Viltfärgad- brun, blå, grå alternativt svart
Honan ifråga är en 2-årig blå go muminmamma o rex/satinbärare reg 89 p. Vi kommer
gärna ut till
den ev hanen 😉Ersättning enl överenskommelse PM vid intresse
vår-rusig dvv-hane för❤️
Har en chinchilla hane (www.skeppmyraskaniner.weebly.com) om det kan vara intressant. Han är ej reggad än då han ska ställas ut mer. Vet att han är fel färg, men ha det i åtanke i alla fall. PM om du har frågor. 🙂
Har en väldigt liten dvv lejon hane med 50% rex tillsalu 350:-, åker ner mot uppsala i helgen på lördag så kan transportara en bit iaf.
Han har ingen stamtavla, men är en jätte go hane, med bra anlag för hoppning.
med honom får du nog några wiener tecknade, å de är bland det finaste jag vet iaf :)
.::Behandla dina djur med kärlek och respekt::.
🐱Crazycatlady KeepCalm&loveBunnies😎
Jag har Pingu om det skulle vara inom intresse. 95px4, vit rödögd. Kommer tas en "kontroll" PARNING för att ta fram hans färg inom kort. Men jag tippar på att han är viltgrå. Nog för att det är ett bra avstånd mellan oss. Men finns säkert möjlighet. http://snowflakeskaniner.weebly.com/uploads/5/0/9/1/5091380/8486588_orig.jpg
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
#5 Urläcker söt kille du har där. Har ju eg lämnat japantecknade bakom mej men.. gepard på rexdvv vore ju nåt 😃var finns du?
#6 Charmigt troll där 😉Dock är honan helt wienerfri så vill nog inte få in det el lejonpäls
#7 Fina Pingu har jag minsann gluttat på tidigare o är han vilttecknad ett + 🙂 Det roliga är oxå att min hona är trol vit rö bärare då hennes mamma gav det i annan kull.. Funderar lite o så är det ju avståndet..
Tack för fina erbjudanden 😉
Örebro :)
men dels ska jag försöka hålla min riktning nu mot blått o brunt om det går (Chinchilla i brunt ej godkänt). Honan i fråga