fota kaninen inne
Jo hej! Jag fotar ofta mina kaniner och tänkte göra det nu - inne. Därför tänkte jag göra en tråd där vi ger varandra tips? på bakgrunder osv. jag behöver lite olika ställen att fota på, ge förslag! som sagt så ska jag fota inomhus. ( jag har vuxna kaniner ).
Lägg gärna ut foton som nu har fotat!
MVH Lovisa och kaninerna.
Jag har sett många bara sätta kaninen framför en hel färgad vägg och lagt en matta under (som kaninen står på) och fotat så.. Det ser super bra ut ;)
Ett färgat lakan eller filt i önskad färg (jag brukar använda vit) kan man sätta upp mot en vägg så att lakanet blir både golv och vägg till kaninen. (Se bild)
Det är också bra att försöka komma ner i kaninens höjd, så det innebär att du antagligen kommer få ligga på golvet om du inte fotar på en bänk eller bord 🙂
Det bästa sättet att misslyckas är att inte försöka
#2 Fin bild!
2# så brukar jag med göra :) dock brukar jag fota mina kaniner i naturen utomhus xD
MVH Lovisa och kaninerna.
Jag har gjort en träram och häftat fast en vaxduk spänt över den och använder som bakgrund, (när jag kommer ihåg och orkar släpa fram den, haha) Det funkar fint! 🙂
söta!:)<3
Love Laleh<3<3:)
När jag fotade min lille kille lutade jag papper mot tv-bordet - några liggande som golv och några stående). Om man försöker göra skarvarna så små som möjligt är det enkelt att fixa till i datorn sedan! Går säkert även med Paint som de flesta datorer har.