(S) Sachsengold hona & hane
På grund av flytt så måste jag tyvärr sälja alla mina kaniner.
Hanen är en helt underbar kanin som älskar att bli klappad på huvudet. Gör allt för att få ens uppmärksamhet, bur dörren måste vara stängd annars springer han efter en om man går iväg!
Är otroligt lugn av sig.
Har stamtavla men är inte utställd pga att han inte håller vikten och är för "lätt" i kroppen. Därför bör han komma till ett kelhem och ej till avel/utställning.
Född: 28/6-2013
Honan är minst lika underbar! Väldigt lugn och trevlig i temprament och älskar att bli klappad och få all uppmärksamhet. Klättrar på gallerväggen när man kommer.
Har stamtavla och är utställd i B-klass på 92p. Kan få mer om man väljer att satsa på utställning.
Född: 13/5-2013.
Vill man veta vem uppfödaren är och föräldrar samt mer information om kaninerna, kontakta mig via pm/mail.
Med kaninerna medföljer stamtavla och övergångsfoder.
Kontakta mig via Pm på iFokus eller via mail: anna_marenic@hotmail.com
Mobilnummer ges endast ut via mail.
(Bild på hanen)
Fixar nya bilder på honan idag, de bilder jag har är från i somras.
Måste bara få säga att de är otroligt fina!! 😍
Hälsningar,
Ninni :-)
Vem har fött upp dem?
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Putt
putt
putt
Jätte vackra! Tyvärr har jag varken tid eller plats för fler ninisar :(
Putt
Flyttar snart så de behöver verkligen komma till nya hem snarast.
putt
Undrar samma, vem har fött upp dem?
Som det står i #0 Så får man skicka ett PM till mig om ni vill veta vem som fött upp dom.
Putt
Börjar bli akut nu!
Förlåt för dumt OT. Lägger du ner uppfödningen nu i samband med att saxarna säljs? Jätte söta är de i alla fall. Önskar de ett livslångt hem! :)
Hallons: Ja tyvär.
Putt
Putt
Debbie är såld. Endast Toby kvar.

Hur akut är det, när måste han senast flytta? Kan vara bra att ha med!
Det är inte jätte akut.
Men eftersom jag flyttar så kommer jag inte vara hemma på länge så han kommer inte få den tiden och uppmärksamheten han behöver.
Och eftersom jag flyttar ett par timmar bort så blir jag borta 1-2 veckor åt gången.
Putt
Är inte akut längre som de står i #17.
Usch man blir bra sugen…
Putt
Ska ta lite nya bilder på honom idag =).
Putt
putt
putt
Putt
Putt
putt
Putt
putt
Har fått lite väl många oseriösa köpare som vill para han hit o dit, där han kommer bo i en för liten bur och folk som är okunniga om kaniner som vill köpa han, vilket inte känns rätt överhuvudtaget. Så sambon o jag har diskuterat och skulle det vara så att inte rätt hem dyker upp innan den 10/4 så kommer vi att behålla honom då sambon har fallit lite extra för han.
Ville bara säga att han är otroligt fin, verkligen helt underbar. Har funderat flera gånger på att kontakta dig men insett att jag inte har råd att fixa en större bur. Hoppas ni hittar något bra hem till honom, annars blir han säkert minst lika glad över att stanna! 🙂
Vet att detta kan vara irriterande, ville bara säga det jag velat säga sen några månader tillbaka 🤐
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
#41 Tack =): Ingen fara!
Han är helt underbar så det känns lite extra att behöva sälja han. Men dyker inte rätt hem upp så stannar han hos oss =). (vilket det lutar åt just nu).
ska kanske få kaninungar (troligen) och i så fall om ung en vecka, om inte så ska jag ha en ny och tyckte att han var så fin :-) så jag kanske hör av mig om det inte kommer några :) ville bara säga det, men det kommer troligen ungar så ja