OT - Vart ska <u>Jag</u> sova då?
Haha, mysigt ^^

Så söt :)
- Mvh Emma
Han snarkar också :P Typ som en människa fast mycker lägre ^^,
#2: Guud så fin kisse du har! =) <33
Hälsningar Vemsan

Söt <3 :)
Har också haft katt. Hon var en salig blandning och hette Missan. Fick två kullar under tiden hon bodde hos oss! :D
Vafan! *ursäkta språket* Han har legat och sovit i MIN säng i två timmar nu xD
Hälsningar Vemsan

Mina katter kan sova 17 timmar i sträck, gå ut, äta, göra sina behov & lägga sig igen. Dom är lata. Inte konstigt att dom är lite runda och goa om magen :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Näjj, nu ska jag ta och försöka pressa mig ned bredvid tjockisen och se om jag kan få sova lite, så jag inte somnar på hästryggen i morron xP Go natt :)
Hälsningar Vemsan

Naaw så gulligt :D

Vilka underbara bilder ni lägger in :D
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

#13 tack:)
#15 Haha ja och knuffar ut en på kanten.. xD
#16: Ja precis! Och man vill ju inte putta ner dem när dem ser sååå söta ut :P Men dem brukar få tränga ihop sig vid mina fötter, mohaha ^^
#17 Haha mina turas om att kramas med mig, den andra får ligga vid mina fötter. :) Först till kvarn liksom. Det är så mysigt att sova med vovvarna ändå :D
#18: Jo, iofs ;) Men inte lika mysigt när valpen på typ 12 veckor börjar gnälla och ska gå ut klockan sju på morronen :P
#19 Haha nä det förstås, jag hade grym tur.. när min Joxa var valp kunde hon lätt sova i 9-10h :D Så länge hon fick ligga brevid matte förstås ;)
#20: Lyllos dig :P Men då brukar Leas mamma Enya få busa med henne, sen får syrran släppa ut dem (tur att man har stor tomt) ^^

Söt :)<3

#24: Han heter itne Simba, han heter Mister Spinn x)

#23: BUDDA! <3333
www.frihetenskaniner.se

#28, blev trött av bilden x) haha, så söt :D
Vad söta alla är! #28: Haha x) Så söt! :)
hihi så gullet ;D

#34: Så söt!
www.frihetenskaniner.se
#32 Väldigt lyckad bild ;D superfin!
#34 Haha skööön :-)
#37 Tack :D
- Mvh Emma
#38 Vsg^^ :D