Kanin iFokus

Kanin

Etikett: bur-och-aktivering
Läst 1688 ggr
Fia9000
0

Vart hittar jag denna billigare?

Jag har hittat en leksak från Vitakraft som jag väldigt gärna vill ha. Problemet är bara att den kostar nästan 90 svenska kronor, vilket jag tycker är lite för dyrt när den ändå kommer bli söndertuggad eller äcklig (nerkissad) ganska snabbt. Nån som har något tips? på en liknande (eller till och med samma) leksak som är lite billigare? Länk: https://shop.vitakraft.de/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?urlRequestType=Base&catalogId=150001&categoryId=13254&productId=23673&errorViewName=ProductDisplayErrorView&urlLangId=-3&langId=-3&top_category=13251&parent_category_rn=13251&storeId=10151

/Sofia

"Remember don´t do drugs kids, get high on Life."
- Bradley Will Simpson

RebeccaG
1

Jag tycker det inte e så dyrt🙂
Du kan ju köpa materialet & bygga den själv👍

Behandla andra såsom du själv vill bli behandlad
Mina kaninselar m.m. | Min blogg | Min uppfödning 
| Youtube

Fia9000
0

#1 Egentligen kanske den inte är så dyr… Saken är bara den att jag hittade en annan leksak som fanns på den sidan som var betydligt billigare på ett annat ställe, så då kan man ju alltid hoppas på att denna också finns, men jag kanske bara hade tur. :P Tror inte att jag ens borde försöka bygga den själv, lär sluta i kaos…

/Sofia

- Bradley Will Simpson

[Hallons]
1

Tycker inte heller att den var så dyr. Oftast är kaninleksaker relativt "dyra" men så är det. Vad jag vet finns det ingen billigare. ;)

Fia9000
0

#3 okej, då får jag nog köpa den. ;) Nån som testat den?

/Sofia

- Bradley Will Simpson

[Hallons]
1

#4 int jag. Men grannen. Hon har den visserligen för sina marsvin. Men hon har inte sagt något annat om den än att den är bra!

Fia9000
0

#5 Köpte hon den från samma sida om jag länkade? Glad

/Sofia

- Bradley Will Simpson

[Hallons]
0

#6 det vet jag inte. Samma märke i alla fall :)