Frassar till salu!
i somras tog vi en kull från våra 2 renrasiga Franska vädurar och nu har vi 3 sötnötar kvar
födda 11 juli 2013
"Hästamnings bevis"
E. Dumle (Madagaskar) U. Skruttan (Blåmantlad)
EE. (Madagaskar) vet ej namn EU. (Blåmantlad) vet ej namn
UU. Ebba (Blåmantlad) UE. Milo (Blåmantlad)
namnet på EE. och EU. går att få reda på om det så önskas ungarna finns i Örnsköldsvik ställer inte ut eller nåt sånt så transport kanske blir ett problem men det är i alla fall 2 hanar och 1 hona kvar goa och sociala full i bus och vill inget hellre än att bli kelade med, hemmet är viktigare än priset, hanarna är i samma bur och kommer bra överens än så länge (OBS! detta är kel kaniner och vi vill inte höra av någon som vill ha dom till slaktuppfödning dom är heller inga hoppstjärnor men perfekta kel-kaniner, kaninvana är ett måste, tack!)
hona, blå
hane1, svartmantlad
hane2, gråbrunmantlad
bilderna är inte direkt färska men dagsfärska bilder går att fixa om intresse finns😉
också lilla bruden!
Hur stora är Frassar?
“I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.”
― Bilbo Baggins
pris på Hane 1
Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3
#5 Är dom leveransklara?
Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3
ja dom föddes ju i juli så dom är mer än lev-klara 😉
Haha 😂 Ja skulle vilja ha honom. Transporten då……
ville bara meddela att de grå honan har hittat ett hem!😉
Putt!
putt!
jätte dålig bild men man får en hum om hur stora dom är😃
tagen i Fredags!
Oj!, här kommer bilden…
Putt!🌺
Är fortfarande intresserad av hane1 !
du känner inte nån som har vägarna förbi??🤔
Du bodde i ….. nu igen 😊
Örsköldsvik😉
Hehe, Låg det i Jämtland??
Norrland,västernorrland
Hehhe, Ne tyvär! Kanske får avstå då 😭😭
Tråkigt😕
Ja tyvär, Men bor man långt ifrån måste man lära sig säga nej :)
Vart finns dina frassar? Vilka finns kvar?
sorry, såg örnsköldsvik nu. det låter som att det är långt iväg det ,).
Ja tyvärr så är det väldigt långt bort men båda hanarna är kvar;-)
Putt! båda hanarna är kvar goa o busiga som alltid lägger evt ut bilder ikväll😉
och till jul kanske jag tar mig till Norrbotten…om det finns någon intresserad där!
putt!
Vill såå gärna ha en kille!
#29 jag vet och jag hade såå gärna sålt en till dig om det inte var för avståndet…🤔
"Lakrits"
och "Rollo"
Hej har du någon kvar?:)
japp båda hanarna är kvar😉
putt
#30 Hehe, Hade inte sett ditt svar. Transport kanske kan ordnas. Ska kolla lite men är iaf mkt intresserad av Lakrits :)
Putt!
putt!
En liten uppdatering Lakrits är nu kastrerad och det blev…ja DYRT själva kastreringen gick på 350:- men +moms, medicin och sterila verktyg så slutade summan på 1000:- så dit åker jag aldrig mer.
men vi avvaktar att sälja honom så länge men Rollo är kvar okastrerad och söker fortfarande ett hem, hö och lite mat medföljer hem viktigare än pris finns ff i Ö-vik.
Pappa lovade skjutsa mig till en eller annan hopptävling i sommar så jag kan fota lite och då blir det ju ett utmärkt tillfälle, jag skulle gissa på att det blir i Umeå, Östersund eller orter här omkring ;)
"Mmm…Gott med Aloevera!"
Putt!