Jag saknar sommaren!!!
Guuud va ja saknar sommaren nu, min trädgård, mina älskade blommor och mina buskar, jag saknar sommaren för kaninernas skull också, väldigt mycket.
De bor i garaget nu under vintern, pga att där jag bor (långt upp i norrland) så brukar kylan ligga på typ 25-35 minus och jag har inte hjärta att låta de bo ute i sån kyla, även om alla säger att det går.
O dessutom kan jag ju inte ta in de o kela med dom i soffan om de ska bo ute heller.
Och jag tror de längtar till sommaren med, få äta gräääääs och springa och hoppa utomhus igen. Urk, ge oss JUNI nu!!!
Så där ja, nu har jag skrivit av mig.
Linnea Adler
Hemmansägarens smådjur - uppfödning av kaniner & marsvin i hemmiljö.
Västerbottens Län - Storuman
men guuuud vad söta kaniner du har vad heter dom:)
Love Laleh<3<3:)
Lovis är den som har vält omkull sig, och Lisa är den i mitten, samt Stampe vars öron o rumpa är det enda man ser :D
Lovis bor numera hos grannen, jag fick överta henne när en annan grannes barn tröttnat på sin kanin, men tyvärr så tyckte inte Lisa om Lovis i längden, så då fick Lovis flytta till en annan granne och där fick hon en ny egen pojkväns kanin så slutet gott allting gott där :)
Linnea Adler
längtar också till sommaren! Det är så skönt att släppa ut kaninerna för första gången på våren🌺
Ja verkligen! Ska bli så roligt att få se deras reaktion :)
Linnea Adler