Kanin iFokus

Kanin

Etikett: bilder
Läst 1880 ggr
Evelina!
1

Bilder på era koppel och selar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja, här vill vi se bilder på era koppel och selar UTAN kanin. Hur har ni matchat, vilka färger och mönster, både på koppel och sele. Skriv gärna också varifrån selen/kopplet kommer.

Jag börjar (hihi!):

Allt från Tallbackens, förutom det första, gula, och det sjunde, blågröna, kopplet på bilden som är från Melodys selar samt åttonde, ljusgröna, selen (Gullvikens selar) och åttonde, ljusgröna, kopplet (Selshoppen).

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

Tossie
0

fint med regnbågsfärger :D

Peak303
0

Jag har rätt blandat! 😂

Gröna bogsele + vitt koppel (utanför påse) är beg.
Grönrandig H-sele är från Gullvikens.
Resterande är från tallbacken. 

Ska även köpa in en glittersele från Jönssons sen. 🙂

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

[RC1393]
0

Bild på alla som är i bruk🙂 Den orangea är från Melody's (liksom kopplet) och det gröna kopplet från Rabb-its, rester från Tallbackens. 

Gröna selen och kopplet är inte så välmatchat som jag velat, eftersom kopplet är köpt till en annan sele som inte passade grabben, varken storleksmässigt eller färgmässigt 😛 Är smått sugen på att köpa nya selar nu igen, haha. Vilken färg? skulle ni rekommendera till en mörk viltgul förresten? Har en på ingång som jag måste börja fundera färg på!😛

Har den orangea på en viltzobel, den lila/vita på en zobelsiames brun, den rosa på en vit rödögd, den gröna på en japantecknad gul/svart och den röda på en ljus japantecknad gul/svart.