Kanin iFokus

Kanin

Etikett: köpes-säljes-transport
Läst 1167 ggr
[zendaimimon]
2

(S) Ett år gammal blandrashane

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tyvärr måste en av kaninerna jag sålde i våras hitta ett nytt hem då både jag och hans ägare trodde att han var en hona, och då de också köpte hans syster kan de tyvärr inte behålla honom.

Han ges bort då pengarna inte är det viktiga utan vart han hamnar, vilket också är varför jag själv hjälper till då det känns väldigt viktigt att han får ett bra hem.

Han finns i Göteborg :)

Bilden är från när han (och systern) var ungefär 16 veckor gamla (jag har tyvärr ingen nyare, men de blir inte stora utan väger mellan 1 - 1,5 kilo).

Skicka ett medelande vid intresse och berätta gärna vad för hem han skulle få hos dig!

[zendaimimon]
0

*put*

Alvsas
0

Vart i göteborg?

“I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.”

― Bilbo Baggins

[zendaimimon]
0

Alvasas#
Hissingen är jag ganska säker på att det var :)

Moppie
0

såå fina, Vilken av dom är det på bilden?

Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden  och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3

[zendaimimon]
0

Moppie#

Jag är inte helt säker, de var så otroligt lika när de bodde hos mig att jag inte så någon som helt skillnad på dem, plus att jag då trodde att båda var honor :)

Moppie
0

#5 Okej :) Fina va det :) Synd att du bodde i Göteborg annars :( Lycka till med försäljningen

Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden  och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3

[zendaimimon]
0

Tack ^^

[zendaimimon]
0

*put*

[zendaimimon]
0

Skriver igen så att fler kan se och någon kan tänka sig att ta honom. Jag kan tyvärr inte ta honom själv då jag redan har tre kaniner och är nyopererad så har svårt nog att ta hand om de jag har D:

[zendaimimon]
0

*put*

[zendaimimon]
0

*put*

[zendaimimon]
0

Ingen som har möjlighet att ta honom? :(

[zendaimimon]
0

Det börjar bli aningen desperat (obs, han ska såklart inte avlivas eller så) nu då ägaren inte känner att hon kan ha kvar honom och jag själv inte har möjlighet, ingen som skulle vilja ge denna fina kille ett nytt hem?