Kaninungar del 2 Dvärgvädur
Jag startar nu en ny tråd om försäljningen av mina kaninungar. Du kan läsa den gamla tråden här http://kanin.ifokus.se/discussions/52431c33ce12c42c7f0028ac-kaninungar-till-salu.
Ungarna mår fortfarande super och skuttar runt för fullt och leker. Soda är en jättebra mamma och tar hand om de väldigt bra själv. De är nu lite över 4 veckor och kan då lämna sin mamma om kanske närmare 4 veckor. Det går att tinga ungar och man kan gärna komma och kolla på ungarna, mejla mig bara lena_buhr_98@hotmail.com 😃
Bilder på ungarna kommer i kommentarerna, och ni får såklart önska bilder på en unge ni vill se mer av, men här kommer en på hela klungan 😉
Fler bilder i eftermiddag!;)
Nu har två av ungarnas ena öra fällt sig, ser jättegulligt ut när de springer runt med ett öra upp 😃 De andra två har öron som står nästan rakt ut men snart har väl allas öron lagt sig ner förhoppningsvis, fastän uppåtstående öron också är söta! 😉 Kan lägga upp bilder på alla kanin och på hur deras öron ser ut nu, så lägg gärna en tass i kommentarerna för att följa deras fortsatta utveckling 🙂
Tass ❤️
Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3
Putt :)
Tass!😍
“I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.”
― Bilbo Baggins
Nu har vi förresten två intresserade och en kommer och kollar på kaninerna i eftermiddag, så det kommer möjligen bara finnas två kvar som är otingade.
Nu är en unge tingad, den enfärgade hanen alltså han på bilden här #17 🙂
Finns ngn kvar? :)