(Ö) Fodervärd till 3 kaniner
Hej! Jag önskar fodervärd till mina 3 kaniner då jag troligen kommer att läggas in på sjukhus under en period. Jag bor i Stockholm och jag kommer stå för alla kostnader ang mat, hö, halm osv.
SNORKFRÖKEN (snorkis)
Kön: Hona
Färg: Rysstecknad zobel blå
Född: 15 juni 2013
Övrigt: Världens mysigaste lilla sötnos, hur underbar som helst. Funkar till allt. Van vid ljud och hur tam som helst.
ALINA
Kön: Hona
Färg:Rysstecknad zobel blå
Född: 6 juni 2012
Övrigt: Mysig kanin men lite skygg i buren men när hon väl börjar utforska finns där inget stopp.
DANNY
Kön: Hane
Färg: Zobel brun
Född: 30 juli 2013
Övrigt: Världens lilla myspropp. Van vid ljud och rörelse.
Är intresserad av att låna Danny :)
Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3
hej! Så kul! Var bor du och vilka erfarenheter har du av kaniner? :)
Intresserad av att låna Danny jag med.
Jag har stor erfarenhet av kaniner, har haft kaniner sen jag var liten. Om jag har han på foder kommer jag även träna och möjligtvis tävla honom i hoppning då det är det jag håller på med ;). Tror han skulle passa utmärkt till hoppning, eller vad tror du? 👍
Jag bor i skåne, PM:a för mer info om mig och hur han kommer på och möjligheter han kommer kunna få :)
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
Jag har stor erfarenhet av kaniner och har hanterat och fött upp i många år( + En kaninexpert till mamma ). Jag är uppfödare och har både kelkaniner och hoppkaniner. Danny skulle passa så bra in här som kelkanin och ev pappa till ngn kull om du accepterar det! Kaninerna har alltid tillgång att vara ute i en rasthage hela dagen jag är hemma.
PM:a om du vill veta mer osv :)
Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3
#5 kul att du är intresserad av Danny Cilia! Du är ju enormt duktig med kaniner!! Det ska du veta TS! Cilia har sjukt mycket kunskaper när det gäller kaniner (;
#6 OT Gud vad roligt moppie (; När började du föda upp? Vad föder du upp? Syfte? Skulle vara så kul att intervjua dig! :D
Bor dom ute eller inne? :)
Kramar & tassar från Ida, Toffee & Lakrits 

Hej! Jag har försökt nå dig på mail, telefon och fb i ett par månaders tid ang. din anmälan till LU. Har du sett det?
TS har inte varit inloggad sen den 20/12.
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

#11 Vi har kommit fram till att vi kommer stryka kaninerna eftersom vi inte kunnat nå henne.