Tävling! Aktiva kaniner.
Min kanin blev vinnare i fototävlingen med tema "Personlighetstävling" och då får jag äran att bidra med en ny tävling.
Varje medlem får delta med 1 bild och den läggs in i inlägg nedan (som tidigare tävling). Ni har på er t.o.m. 10 juni, sedan väljs 5 finalister ut (av mig) och så är det upp till alla att rösta på sin favorit. Vinnaren får sedan både äran och får hålla i nästa tävling.
Tema: Aktiva kaniner. Att leka med och aktivera sin kanin är viktigt (och roligt)! Så kom igen och visa er bästa bild på lekande, skuttande, rullande, busiga…..helt enkelt aktiva kaniner :-)

min kanin är inte så springig o hopping så har inga "aktiva" bilder på han:P
vilken sötis Tina!!

Vilka söta bilder :-)
*putt*

#4, otroligt söt!! :O

#7 Tackar :)

#9, äre en dvv. ? Sööt iaf <33

Det är en vädurskorsning (en av mina 7 kaninungar)..

oh, ok, otroligt söt! ;) <33

Tack :D

gud vad fint hinder!! :O

#13 Underbar bild! :)
#13: jättefin :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

#15 #16 #17 Tack :)

#15 Hindret är inte mitt .XD

Guud va söt Hubert va :D och vilket fint namn :)
#21 Tack så mycket!! :D Döpte honom direkt i bilen på väg hem från djuraffären.. han såg helt enkelt ut som en Hubert :)

Natha, kan man kalla dig d? Aja, men kaninen var också fin, inte bara hindret XD
Har bilder på andra kameran. Men jag orkar aldrig ladda den, och den måste vara laddad för att jag ska kunna lägga in bilderna på datorn. Så nu får jag ta och leta reda på laddaren, lat som jag är^^
putt

#23 Ja de kan du :) Mina kompisar gör dt me . Hihi , Tack :)
*putt*

#27, thanks! XD (förstod det, natta i våran klass kallas också för det, ja hon heter ju inte natta men.. XD) Superfint kort kanske man ska säga då XD
*putt*
#31: Hahaha :)

*putt*
5 dagar kvar att delta :-) Tävlingen stängs kl. 24.00 den 10 juni, så om något bidrag ploppar in efter den tiden så räknas det tyvärr inte.
*putt*
Jag blir ju nästan mer imponerad av hur ni lyckas fånga kaninerna på bild när de skuttar runt så!!! än för själv kaninen. Själv lyckas jag bara få med en beige suddig tuss eller halva kaninen eller så…. =( Får väl kämpa på för att vara med i tävlingen….. Mot kameraaaaaaan --------------------->>>>

Får man ändra sitt bidrag?

#39 - Det går bra. Posta ett inlägg med den nya bilden och skriv i inlägget att du annullerar tidigare bild, samt vilket nummer det var på det inlägget :-)

2 dagar kvar :-)

Fram till och med 24.00 ikväll/inatt kan man bidra :-)
Vad bra :)
- Mvh Emma
Det kommer bli svårt för mig att välja ut fem finalister 
Förstår det :)
- Mvh Emma
#53: åh, vad fin!
#58 Tack så mycket :) Tyvärr blev den inte så skarp men gillar den iaf :)
- Mvh Emma

#62 för sent ;) Röstnignen har börjat.
- Mvh Emma
#20, Jättesöt bild! :) Jag gillar din Hubert ;D
ååh
War, war never changes.