Ballerinas färg :)
Nu har jag fått svar från Annlou (Uppfödaren) angående Ballerinas färg, jag var ju lite fundersam över "Aprikos brokad" som det stod på Härstamningsbeviset, men nu berättade Annlou att Det är likadant som Japanbrokat, alltså är min lilla tös gul/blå japanbrokad :)
Det Annlou visste om att det fanns längre bak på pappans sida var vit blåögd och blå/gul japantecknad. På mammans sida så fanns det enfärgad blå och gul/blå Japantecknad :)

Ser inget blått i hennes färg? Vad kul att du fått reda på färgen. Hon är såååååå söt!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Det är nog det mörkare, grå/blåa som finns på hennes öron och liiiite i ansiktet :)

Syns kanske inte så bra på bilderna? :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Okej, kul att du fick veta nu :) Hon är så söt :D
- Mvh Emma

bra att du fick veta!
Här tycker jag att man ser det lite iaf :)

Vad roligt :) Hon är ju så söt!
Så söt alltså :D
- Mvh Emma
Såå söt!
vadå menar du öronspetsen? hon har förövrigt viltzoner så personligen skulle ja nog tippa på viltgul brokad…
Sööt !
#10 Hur kommer det sig att hon är gråblå på öronen då? Kan hon vara viltgulbrokad iaf? :P Hennes föräldrar var ju Japan + Japan brokad, längre bak fanns det japan, blå och vit blåögd.

Herregud så många färger det finns på ninierna xD haha!
Putteliputtis xD

Vilken söt fluffboll. :)
#12 Hon är alltså grå på öronen, inte bara i kanterna? för resten av kroppen har ju ingen blåfärg, samt att det ser ut som att hon har viltzoner kring nos o öga. dock måste viltet ta sig in ngnstans ifrån…
#16 Ja, hela öronen är grå/gula :P Sen är det lite mörkare på nosen också.. :)
Okej men då e hon nog blå/gul japan brokad. Såg inget blått på fotona så vart osäker, tänkte att eftersom ursprungsfärgen du fått höra "aprikos" inte existerar så ville ja va säker på att du fått rätt färg senare.