kaninblogg med mig?
Hejsan svejsan đ
Jag söker en som vill starta en kaninblogg med mig. Jag kan berÀtta lite om mig!
Jag heter Elsa Àr 13Är (ska fylla 14 i Är). Mina intressen Àr fotboll,trÀna,kaniner,fota,videosar,kompisar och massa annat. Jag har haft min kanin i 1Är och ca 1 mÄnad. Han heter Nino och Àr 1Är och ska fylla 2Är. Jag har inte haft han Ànda sen han var kaninunge.
Men mina krav pÄ dig som vill starta en kaninblogg med mig Àr:
MÄste uppdatera ofta! (sÄ det inte tex bara Àr jag som bloggar)
Vill helst bara vara jag och en till (sÄ vi blir 2st)
Helst vara 13-14Är.
Det var typ nÄgra "krav"
Hoppas ni vill starta en blogg med mig :)
Hej, jag letar ocksÄ efter en person att skapa en kaninblogg med. Jag Àr 13 Är i februari och Àr vÀldigt intresserad av att skapa en blogg för ninisarna. SjÀlv har jag tvÄ kanin honor som Àr en korsning mellan lejonhuvad och hermelin. Vill gÀrna skapa bloggen med nÄgon jag har chans att kunna kommamoch hÀlsa pÄ :) vart i Sverige bor du?
Aktiv pÄ kanin.ifokus.se
#1 har du kik sÄ kan vi prata dÀr? :)
Japp, jag heter xSmilla
Aktiv pÄ kanin.ifokus.se
Söker du fortfarande? Jag Àr heter Moa, jag Àr 13 Är och har hundar och kaniner, jag Àlskar att trÀna och jag har tvÄ ninisar dvÀrgvÀdurar, en svart vid namn Lakrits och en blÄ vid namn Xtra, bÄda hanar och jag har lÀnge velat skaffa en blogg med mina kaniner :) Fast bÄda Àr kelkaniner och egen uppfödda.
Söker du Àn kan jag berÀtta .ite om mig;
Jag heter Moppie(alla kallar mig det) och jag Àr 12 Är och gillar alla slags djur utom ormar o spindlar, Jag ha kaniner, marsvin, hÀstar, hund och katter. Just nu har jag 1 vuxen kaninhona och en 7 mÄnaders blandrashane och 4 st 16veckors kaninungar. Mina intressen Àr djur, fotboll och att rida hÄller Àven pÄ med lite Kaninhoppning.
Moppie och kaninerna, HĂ€sten, Hunden och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3
Kan jag gÄ era kik namn?
Aktiv pÄ kanin.ifokus.se
jag har skickat ett meddelande till dig :)