Någon "rolig" bur video :)
Hejsan^^
Texten på engelska gör ni genom att på textraderna jämte klock ikonen.
http://www.youtube.com/watch?v=9gJxj5CRlSs&list=TLQP3xn_1Vca29VbY00ujHtQIkGVaDo2PN
(Skulle bli glad om ni kommenterar videon!!! :))
mvh, HamsterHamster
Hela mitt liv går ut på djurskydd.
Oj vad arg jag var först, haha. Trodde verkligen personen var så puckad på riktigt. En bra video för att få fram budskapet!
Oh no, not the Jello!
#1 Jag älskar den jag tänkte samma sak när jag såg den första gången :) önkade att fler skulle kommentera och titta på den… :( :3
mvh, HamsterHamster
Hela mitt liv går ut på djurskydd.
Riktigt bra!
Bra video :)
Jag funderade på att göra en video av mig själv sittandes i min avels-hanne bur. Den är ungefär för mig som de flesta kaninburar är för en kanin: Jag kan sitta bekvämt i den, gå ca 3-4 steg, ligga ner och vila utan problem. Däremot kan jag inte stå helt upprätt (många kaniner kan inte ställa sig helt på bakbenen i en vanlig bur, speciellt inte de större raserna eller ''dvärgkaninen'' från zoo som visst blev 4 kilo..), jag kan inte springa i den eller göra myckt annat än att sitta och stå. Ungefär vad en kanin i en traditionell bur kan. Men det var svårt att göra utan att det blev ''förmänskligande''..
Jag gjorde denna en gång när jag blev anklagad för att förmänskliga/anthropomorfera kaniner när jag envist hävdade att de rent fysiskt behöver röra på sig för att inte få ont.
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.