Kanin iFokus

Kanin

Etikett: bur-och-aktivering
Läst 946 ggr
*~HamsterHamster~*
1

Någon "rolig" bur video :)

Hejsan^^

Texten på engelska gör ni genom att på textraderna jämte klock ikonen.

http://www.youtube.com/watch?v=9gJxj5CRlSs&list=TLQP3xn_1Vca29VbY00ujHtQIkGVaDo2PN

(Skulle bli glad om ni kommenterar videon!!! :))

mvh, HamsterHamster

Hela mitt liv går ut på djurskydd.

notthejello
0

Oj vad arg jag var först, haha. Trodde verkligen personen var så puckad på riktigt. En bra video för att få fram budskapet!

Oh no, not the Jello!

*~HamsterHamster~*
0

#1 Jag älskar den jag tänkte samma sak när jag såg den första gången :) önkade att fler skulle kommentera och titta på den… :(  :3

mvh, HamsterHamster

Hela mitt liv går ut på djurskydd.

[Mi-rand-a]
0

Riktigt bra!

Zabbio
2

Bra video :)

Jag funderade på att göra en video av mig själv sittandes i min avels-hanne bur. Den är ungefär för mig som de flesta kaninburar är för en kanin: Jag kan sitta bekvämt i den, gå ca 3-4 steg, ligga ner och vila utan problem. Däremot kan jag inte stå helt upprätt (många kaniner kan inte ställa sig helt på bakbenen i en vanlig bur, speciellt inte de större raserna eller ''dvärgkaninen'' från zoo som visst blev 4 kilo..), jag kan inte springa i den eller göra myckt annat än att sitta och stå. Ungefär vad en kanin i en traditionell bur kan. Men  det var svårt att göra utan att det blev ''förmänskligande''.. 

Jag gjorde denna en gång när jag blev anklagad för att förmänskliga/anthropomorfera kaniner när jag envist hävdade att de rent fysiskt behöver röra på sig för att inte få ont.

Ursäkta trådkap :)

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.