Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 831 ggr
SmillaM
0

Säljer kanin för 5000 kr?

Säljer du din favorit kanin för 5000?

Aktiv på kanin.ifokus.se

RebeccaG
3

Ingen kanin är värd mer än de andra här hemma. 
Men är det en kanin jag inte har planer på att sälja så är den inte till salu helt enkelt, oavsett vad en intresserad erbjuder för pengar. 
För mig är termen "favorit kanin" lite…. barnslig? Jag har inga favoriter, våra kaniner har samma värde, alla är familjemedlemmar.  

Punkt.

Behandla andra såsom du själv vill bli behandlad
Mina kaninselar m.m. | Min blogg | Min uppfödning 
| Youtube

tlover
0

Ja det skulle jag tänka mig (till ett bra hem), när kaniner pensioneras hos oss försöker vi ändå sälja dom min favorit kanin har ändå bara 1 år kvar som avelskanin.

l'm back

SmillaM
1

Visste, inte hur jag skulle säga det arnas. Okej, så här då: Skulle du sälja en av dina kaniner du gillar väldigt mycket för 5000 kr? Men rubriken skulle bli för lång, så jag skrev det kortare favorit. Själv har jag ingen kanin som är favoriten. Jag älskar dem så mycket på olika sätt. Du, jag är en nolletta, jag är ett barn ;)

Aktiv på kanin.ifokus.se

RebeccaG
0

#3 Antar att du menar mig? 
Skrev bara vad jag tyckte om termen. No hate. 

För att inte ta mer OT i tråden så kanske resten av "vår" diskussion bör tas i PM om du ser det som nödvändigt.

Behandla andra såsom du själv vill bli behandlad
Mina kaninselar m.m. | Min blogg | Min uppfödning 
| Youtube

SmillaM
0

Nej då, det behövs inte :)

Aktiv på kanin.ifokus.se

farvendal
1

Skulle inte kunna sälja iväg något av mina djur för 5000 eller ens 10 000. De är mina älskade bebisar!

Medarbetare på

Kaninmagazinet.se

Evelina!
2

Nä, det skulle jag nog inte, men så är jag inte i den situationen att jag behöver pengar. Hade min ekonomiska situation varit ansträngd och någon erbjudit sig att betala fem lax för en av mina kaniner (smått otroligt, men i alla fall) och den kommit till ett gott hem, så fine. Detta eftersom jag själv då förmodligen inte skulle ha råd att ha kvar den (djur kostar pengar. Punkt.).

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

Elina.
4

Nej. Mina favoriter får bo på gården livet ut 🙂

Peak303
0

Man ska ju egentligen inte favorisera någon, men jag har en egenuppfödd kanin här hemma som står mig otroligt nära. Men ingen av mina 4 kaniner jag äger idag skulle få lämna mig vilken summa det än talas om.

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

Fridaaaa
1

Nej skulle jag inte.

Jag favoriserar inte men vissa kaniner fäster sig extra vid ens hjärta oavsett hur mycket jag än tycker om mina kaniner, pysslar med dem mm.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

SmillaM
0

Snälla nu lämnar vi den här favorit grejen, jag menade inte bokstavligt, titta på #3 så är ni snälla :3

Aktiv på kanin.ifokus.se

Fridaaaa
1

#11 Men om du inte menade favorit, varför skriva det då?🤔 För det står ju inte i rubriken

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

SmillaM
0

Asså, jag vet inte riktigt ō_ō det var det första som kom upp i huvudet. Nu när ni upprepar vad jag säger låter det riktigt dumt, JAG har ingen favorit, och jag tycker själv att det skulle vara dumt att utnämna en favorit eftersom att jag gillar båda mina kaniner på helt olika sätt.

Aktiv på kanin.ifokus.se