Saknaden..
Vissa dagar är saknaden enorm efter min gammelman. Det har gått ca 2 och en halv månad sedan han fick somna… Tänker på honom varje dag, flera gånger. Och bara tanken på att aldrig mer få borra in ansiktet i hans päls gör ont. Saknar hans griniga temperament, snällhet, mjuka päls, livsglädjen och hur gott han luktade. Min vackraste gammelman!
Alltid jobbigt när pälsmonstern försvinner. Men det är något speciellt när de äldre somnar in. Kommer ihåg perioden efter min gammeltant lämnade mig.. ursch! Beklagar verkligen 
Blir ledsen av inlägget, förstår hur det känns.
Stor kram. Han var en riktigt fin gammelman.
Usch, vet exakt hur du känner.. Miste mina två godingar för 2 månader sedan..
styrke kramar till dig! 🌺❤️
Kramar & tassar från Ida, Toffee & Lakrits 
R.I.P 🌺 har också mist en gamling för ca 2 år sedan och det är verkligen speciellt när dom varit med så länge, hur gammal blev han?
Det är verkligen hemskt när dom försvinner. #4 han avlivades 4 dagar innan han skulle fyllt 10 år…
#5 åh! så tråkigt😕 min gubbe gick också bort när gick mot 10 år
#5 Oj, han blev ju ändå rätt så gammal, han hade ju ett toppen liv!!
Kramar & tassar från Ida, Toffee & Lakrits 
#7 jo det blev han och sista året gick han igenom mycket prövningar och till slut fannsdt inget mer att göra och det hade bara varit elakt att fortsätta försöka…
Förstår precis hur du känner, miste min gamling för en och en halv vecka sen och 5 dagar efter det var vi tvungna att låta en till av våra kaniner somna in :( Det är så tomt och ensamt hemma nu..:(