Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 2140 ggr
Dorisvovven
1

Kanin till salu

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Det är så att jag har en 13 veckors kaninhane till salu. Undrar om någon är intresserad? 

Han säljes med eller utan bur och tillbehör (saltsten,vattenflaska, matskål och höställ, allt endast använt av King Baileys själv). Han är en inomhuskanin. Finns i Forshaga, kan eventuellt fixa transport på sträckan mellan Forshaga-Årjäng.

Hade tänkt mig 350 kronor för kanin + bur, 250 kronor för bara kanin. :)

Mellmell
0

Nej men gud så söt!

Synd att jag inte kan ha kanin inne, annars hade han gärna fått flytta hit :(

Dorisvovven
0

#1 Ja, och han är verkligen jättemysig :)

#2 Tack! Får lägga ut där också :)

Moppie
0

Naww, Kan inte heller ha nin inne, men fiiiiiin kanin!

Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden  och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3

Dorisvovven
0

Verkar som jag blir tvungen att skänka bort honom då stackarn inte hittar något hem. Buren och allt följer fortfarande med.

Sandramia
0

Synd att det var så långt.. annars hade ja tagit han.. så söt som han är.

[neptunens]
7

Tror inte att kaninen får ett bättre hem för att han skänks bort, snarare tvärtom.

Moppie
0

Tror som #7, Antagligen kommer han till någon oansvarsfull som struntar i honom efter ett tag. Men när det gäller pengar blir folk mer serösa :)

Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden  och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3

Dorisvovven
0

#7 #8 Nej, jag är medveten om att det kanske hör av sig en del oseriösa som vill ta honom, men jag hittar inget hem åt honom och jag kan inte ha kvar honom. :(

#6 Va synd :/ Du tror inte att det finns möjlighet att fixa transport?

SötnosenSantos
0

Varför kan du inte behålla honom. Förstår om det är allergi eller privat men undrar för vissa kan tro att han är tex. aggressiv

When life gives you lemons. Make lemonade❤️

Sandramia
0

Har du någon möjlighet att fixa transport? ja skulle gärna ta han, om han tog sig hit på något vis :)

[Flingans]
0

#7 & #8 håller ej med riktigt! Pengar berättar aldrig hur seriösa en person är.  Jag skulle eventuellt kunna tänka mig ha en kanin till om den skänks bort  och testa om funkar med resterande kaniner här hemma och bara för man skänker betyder inte att man lockar fram mer oseriösa snarare lockar det fler seriösa som vill hjälpa till.

Finns lika många oseriösa bland de som betalar stora summor som de som hellre betalar mindre. Samma sak gäller för de som är seriösa. 

TS Lycka till med  att hitta hem!:)

Delilah81
0

Han var lik en av mina honor!   

Varför ska han säljas?

Delilah81
0

Bättre bild

Moppie
1

#12 Jag skrev inte att alla personer är oseriösa när det gäller pengar, dock finns det det. Samma här och skulle kunna ta emot en kanin till om den var gratis!

[Flingans]
0

#15 okej :)

Moppie
0

#16 🙂

[Flingans]
1

#17 vi borde sova  😴 xd

Moppie
0

#18 Yepp, Natti :D

Dorisvovven
0

#10 #13 Han är absolut inte aggressiv, tvärtom är han hur mysig som helst. Jag kan inte ha kvar honom på grund av platsbrist :(

#11 Vart bor du?