Kluring: Att posta en tråd
Sedan jag blev Medarbetare här, har jag märkt att det kan vara lite svårt med var man ska posta sin tråd samt hur man ska utforma rubriken, så att det är lätt för andra att hitta tråden samt veta vad den handlar om.
Så nu skapar jag denna lilla övning. Lycka till!
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
8/8
Hade lite svårt att förstå vissa frågor då ord som jag inte kunde användes, men det blev ju rätt iallafall. :)
//CaptainBunchie (fd. BlossaTossa) _
http://bunchiesphoto.weebly.com/
_

8/8…men det är lite skrämmande att se hur många procent som svarar fel :/
You can't spell Bitchy without Itchy
7/8 De enda felet va att jag svarade "Kaninfotografering" när de rätt svaret va "Bilder". Fast det var bara för att jag inte ens kollade på alla alternativ, utan bara såg de översta = Kaninfotografering🙂 MEn jag förstår ändå problemet, är ju väldigt svårt att veta vad en tråd handlar om om man bara skriver "Hjäälp!!!!!" som rubrik..
/ Angelica
Mycket bra tycker jag 😛
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
7/8 fick jag.. Hade fel på frågan om vart personen med gotlandskanin ska lägga sina funderingar! Kanin som kanin tycker jag och är det en allmän fråga om kaninen som inte handlar om något känsligt som t.ex slakt eller liknande så tycker jag den inte behöver ligga i produktionsdelen.. Eller så kanske jag missförstod frågan! 🙂
#8 Instämmer. Jag fick uppfattningen att frågan var; i vilken kategori ska frågor om gotlandskaninen vara? Jag som tänkte för snabbt.
7/8 Då jag missförstod fråga 7 och tyckte den var lite konstigt formulerad. Men jag förstår poängen med denna Kluring.
Uppfödning av Belgisk Jätte, chinchilla.
http://utsiktenskaniner.weebly.com/
"The language of the heart can be understood by everyone"
#8 Det är kanin som kanin, det rätta svaret är under bur och aktivering. 🙂
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
8/8 🙂 Förstod inte först ''sälla jaktmarkerna'' men antog att den var död. :P
/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.se
7/8
Gillade inte frågan om i vilket forum medlemmen med gotlandskanin ska posta sin tråd. Det har väl helt och hållet att göra med vad tråden handlar om? Frågar medlemmen efter foder till sin kanin, burstorlek, aktiviteter att göra med kaninen, hur man bäst slaktar?
Eller ska vi med hermeliner också posta på ett speciellt ställe? Eller de med dvärgvädur?
#14 Det var en följdfråga på frågan innan.
#14 Det är tänkt som en fortsättningsfråga på frågan innan om gottlandskaninerna och burstorlek. 🙂
Cool Kluring! Jag hade bara något litet fel…
Gillar att man struntar i att döpa trådar och bara skriver HJÄLP eller TITTA HÄR!!! LOL 😛
#15 Det framgick dock inte riktigt tycker jag 😛
#18 Orden "medlemmen" och "gotlandskaninerna" stod i bestämd form och då åsyftas alltid de som nämnts tidigare i texten. 🙂
Puttar för att påminna er lite.
Putt
7 av 8 läste andra gottisfrågan fel och trodde det var en såndär men många rätt (typ att bara för att man har gottisar så behöver man inte ha det på produktion) men fattade den när jag såg svaren för då läste jag nogrannare
l'm back
8 av 8 rätt🙂
Bra och lärorik Kluring!
Jag tyckte det var enkla frågor men märkliga förklaringar ibland, och det där med gotlandskaniner fattade jag inte, så satte det på köttkaniner när det skulle vara bur och aktivering 😛
Det bästa sättet att misslyckas är att inte försöka
7 rätt. Hade fel på fråga 4 då jag och mitt dåliga minne inte kom ihåg vad fråga 3 var ☺️
8/8
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
8/8 :)
8/8 Hurra! Blir också trött på intetsägande rubriker som "Hjääälp!!!" osv…
/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning
Gjorde samma misstag först, för jag såg inte punkt 4. bilder. Annars hade jag tagit den. Så man kan väll säga 8/8? 🙂
#29 Menar detta:
#5 Gjorde samma misstag först, för jag såg inte punkt 4. bilder. Annars hade jag tagit den. Så man kan väll säga 8/8? 🙂
Bra Kluring, de som tar den tänker nog en extra gång och det blev tydligt hur moderatorerna tänker när man ser svaren :)
8/8 men fick tänka till lite på den av frågorna där det var liknande rubriker men (x) framför två och utan (x) framför två.
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.