Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 709 ggr
Sixtenblixten
0

(S) 3 facks burar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

SÄljer 2 st 3 facks burar till kanin upp till 3 kg

Bild 1 Varje fack har måtten 120*58*51-54 Hög

Bild 2 117*58*51-53 hög

måtten är inner mått  Ytter måtten är lite större som sagt!

300 kr per bur eller båda för 500 kr

Givetvis kommer dom vara städade när man hämtar dom

Finns i NV SKÅNE
Skriver här eller pm eller mail sixten-@Hotmail.com

Sixtenblixten
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bild 2

[Alexandralanstrom]
0

bild nr 2 hur stor är varje våning? :)

tål dom att va ute? :)

Sixtenblixten
0

Varje våning är 117*58*51-53 höga Den står ute nu med ett tak över taket ingår inte men man kan lätt köpa en bit plast eller plåt tak och lägga på så går det utmärkt buren är behandlad i botten med kallasfalt men behöver det igen snart!

[Alexandralanstrom]
0

hah oj jag såg nu att det stog det 😛

men jag ska fundera lite på det ! :)

CorneliaAndersson
0

Vart exakt finns de?:)

/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus

IdaL
0

Är dem tunga? Och var exakt i nv skåne? Är ev intresserad :)

Sixtenblixten
0

Finns i östra Ljungby Burarna används just nu men ska flytta över djur i morgon till andra burar! Jag tycker inte dom är jätte tunga Har flyttat dom själv!

Sixtenblixten
0

Kan fota fler bilder i morgon när dom är toma

pernillaoscarsson
0

Är intresserad av en!

Sixtenblixten
0

Buren är gjord i osv skivor ej målad förutom golv och en bit upp på väggarna med kallasfalt ! Ena buren är 2 år gammal andra lite mer än ett år!

pernillaoscarsson
0

När man öppnar buren, öppnar man till alla facken då? Eller finns det enskilda luckor till varje fack?

IdaL
0

Jag PMade dig! Jag tror jag vill ha dem. Kanske kan komma och kolla? Bor mellan stidsvig och östra så är inte direkt långt 🤪

Sixtenblixten
0

Man öppnar alla dalen när man öppnar dörrarna ! Svårt att få ett bra foto på bur nr 1 fram ifrån den står i en carport så är lite trångt !

Sixtenblixten
0

#12 ja detr ju inte långt! Bor i Skvattemölla mölla så det är ju oxå mellan östra och stidsvig

IdaL
0

#14 Tror jag vet vem du är då! Du har uppfödning av frassar också va? Jag bor i Övarp så det är ju mitt emot.

Men jag ska prata lite med dom här hemma bara. För i så fall jag kanske kan komma över någon dag nu det närmaste och kika?

Sixtenblixten
0

Stämmer har uppfödning av frassar och satsar helt på dom så där av jag säljer dom små burarna behöver plats till nysa frasse burar! Städar av dom i morgon så efter måndag är det ok att komma!

IdaL
0

Okej men jag kanske kan komma senare måndag kväll i så fall? Har du något telefonnr eller så som jag kan nå dig på? Du kan ju skicka det i PM i så fall.

Sixtenblixten
0

Burarna är sålda