Billig transportbur Jula!
Hej!
Ni som letar billiga transportburar,åk till Jula!
Där säljer dom ut den större transportburen för 99:- (249:-).
Jag köpte mig 2 st idag.
Gott nytt år på er alla!
/Myrra
Ja den är det!
Tack för att du länkade!
Ner kanske förbi någon dag. Skulle behöva en eller 2 st. Tack för tipset! :)
Ännu billigare i mindre modell ;)
Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3
Köper hellre en begagnad Atlas, känns lite mer som att man vet vad man får för pengarna då.
/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning
#5 Känner lite samma, lite dålig kvalité på andra burar jag köpt! Men satsar nog på ny när det är erbjudande ;)
Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3
#5 instämmer ;) jag var med om en liten olycka för flera år sedan en transportbur flög ur bagaget i 90km/h. Kaninen satt iben Atlas, buren blev bara lite skrapad på ena sedan och sprack i hörnet när man hakar i överdel med underdel, inget man direkt tänker på om man inte vet burens historia. Om kaninen hade suttit i en budget bur hade det gått riktigt illa, då plasten på Atlas burar är av kvalité! Sätter inte mina kaniner i billiga lågbudjet transportburar! Kaninens säkerhet går före allt annat!! Har kvar buren än idag å kan lägga ut foton om det skulle vara så!
#7 Så sant! Skönt att kaninen klarade sig 😛