Kanin iFokus

Kanin

Etikett: kaninfotografering-tips-och-konstruktiv-kritik
Läst 1721 ggr
Moppie
1

Hur redigerar ni era kaninbilder?

Vilka program använder ni? Positiva och negativa saker om dom osv osv

Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden  och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3

Peak303
4

Jag använder Adobe Photoshop CS6 och Adobe Photoshop Lightroom 4. De fungerar till det jag vill ha fixat. :)

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

Fridaaaa
1

Photoscape för det mesta.
Gratis att ladda ner.

Ibland i Gimp, med gratis att ladda ner 🙂

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Mi-rand-a]
0

Adobe Photoshop lightroom 4 :)

[steffie00]
0

Använder Picmonkey, men också iPhoto (finns bara i Macbookar). Har testat Gimp, men var inte så förtjust i den.. :)

MalinFrosch
1

Photoshop är väl det i särklass bästa fotoredigeringsprogrammet. Men det är dyrt.

Annars tycker jag Windows Live Photo Gallery (finns på Windows 7) funkar finfint om det inte är något avancerat du ska göra utan mer fixa lite med ljus och färger osv.

Stiles
0

Använder Adobe Photoshop CS6 :)
älskar programmet ;)

"If it is for the sake of my pride, there is nothing I won't destroy." - Byakuya Kuchiki - Bleach

taxidriver142
2

Jag använder oftast Adobe Photoshop, men det är ett dyrt program. Vill man ha ett gratisprogram kan jag verkligen rekommendera Photo Scape! Det finns med svensk text, har mängder av finesser och är inte alltför svårt att lära sig.

Viilmaa
0

Använder mig i stort sätt alltid av Photoshop Elements 8.0, innan använde jag även ibland Picasa (som är gratis, sök bara på google så kommer det upp) ifall jag skulle redigera något snabbt. :)

// Vilma Lönn, Conejos Hoppkaniner

Moppie
0

Tack! Ska pröva lite olika nu :)

Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden  och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3

eme
0

Jag redigerar ibland på pixlr.se

Det finns säkert mycket bättre, men det funkar.

kaninloggen.bloggplatsen.se

Moppie
0

Tack!

Fridaaaa
0

I photoscape, gratis🙂

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.