Kanin iFokus

Kanin

Etikett: köpes-säljes-transport
Läst 559 ggr
guramin
1

Rexpälsad, genomsnäll Dv vädurs flicka omplaceras!

Min älskade kaninflicka behöver ett nytt hem pga min förvärrade allergiastma.

Hon är född i början av juni i somras hos en seriös uppfödare och hon är otroligt snäll och sällskapssjuk. Hon har vit sammetslen päls med svarta prickar och fält.

Hon bor för tillfäller ute men funkar lika bra inne. Hon kan sitta i famnen långa stunder och bara mysa när hon blivit trygg med sin matte. Är rumsren och går på låda.

Hennes nya hem måste vara villig att pyssla mycket med henne och hon behöver få röra på sig långa stunder varje dag annars blir hon olycklig.

Hon är smart och påhittig - ETT RIKTIGT BUS OCH CHARMTROLL :-) Hon förtjänar det bästa. Hon är snäll i all hantering.

Vid seriöst intresse kan bilder skickas.

Ps. Hon finns i Gävle men kan transporteras en bit om rätt hem dyker upp alternativt att jag kan transportera henne längre mot bensinkostnad. Ds

Seriöst intresserad? Välkommen att höra av er!

Med vänlig hälsning Helena

Kontakt: 070-515 74 72 alt. falk.helena@comhem.se

HonHonDenDära
0

Bild plus info om va hon heter i h-beviset/va hon kommer ifrån samt ålder gör de lättare. Ber om ursäkt om jag missat nåt av det.

Gi in på min profil
För att se mina kullar.

guramin
1

Hon är född i slutet av maj hos Mimmi på Solberga kaningård i Rättvik. Tyvärr har jag inte bett om något h-bevis på henne då jag bara haft henne som sällskap men ringer man Mimmi kan hon garanterat maila det. Hon heter Solberga Skutt.

guramin
0

Såg att jag har skrivit att hon är född i början av Juni i annonsen - ursäkta - kom på att hon lär vara född i slutet av Maj - den 22 Maj om jag inte missminner mig

Moppie
0

Tänk på att du måste sätta (S) i början av rubriken så att alla vet att kaninen är till salu! Kan admin fixa?

Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden  och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3

guramin
0

Hej Administration!

Kan ni plocka bort det här inlägget då jag vill ändra lite i annonsen så jag kommer att lägga in en ny.

Med vänlig hälsning Helenas