Dräktig?? Svar snabbt tack !
Jag vet inte om min kanin ska ha ungar, hon kan lika gärna vara skendräktig? nämligen. för nu har vi varit på semester o när jag kom hem så har hon börjat slita av sejj jätte mkt päls, det har gått 21 dagar nu tror jag. kan det vara möjligt att hon börjar bädda så tidigt ?? :O
och hon bor hos sin syster nämligen, så jag måste ju sära dom fort isåfall ! :S
okej, det här blev lite rörigt , men jag hoppas ni förstår =)

Alltså, är din systers kanin en hona eller en hane? :)
Alltsp jag fattar inte riktigt? Har hon träffat en hane och parat sig eller? Var det en tjuvparning eller planerad?
Om hon har träffat en hane och parat sig kan hon ju få ungar ;P
- Mvh Emma

Har hon träffat någon hane? Eller kan hennes syster ev. vara en hane? Om inte, så är hon inte dräktig.
Ja, om hon bara har träffat sin syster kan hon ju bara vara skendräktig?. Men är du säker på att hennes syster är en hane? :S
okej, jag vet att det här var svårt att fatta :P men det var falskt alarm tror jag. för jag kollade närmre o såg att det var hennes syster som slitit av sejj pälsen ( alltså flizan ) men det är buffy ( flizans syster ) som har varit med en hane. och neej, det var itne med avsikt som dom kom ihop, det var därför jag fick panik ifall buffy skulle ha ungar.
O tänkte att isåfall måste jag ju flytta flizan snabbt ifrån buffy, för det är väl inte bra att dom bor i samma bur om buffy ska ha ungar . kanske ni fattar lite mer nu ? 
Men buffys kull var alltså planerad?
Ja, flytta bort flisan då om buffy nu har parat sig med en hane och är dräktig.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Visst kan hon vara dräktig. Honan kan börja bädda efter 10 dagar. Men det betyder inte att dte blir några ungar. Prova med att para om henne :)
okej, =) tack för svaren ;D

hehe