Vila i frid mina godisar
Igår fick jag hastigt ta farväl av mina två bästa vänner tack vare en otroligt stor räv. Jag kände på mig att något var pågång men tänkte att dom säkert busade. Gick ut 5 minuter efter o möts av en stor (lika stor som en stor hund). Skriker åt den men utan att den springer iväg går den emot mig. Två underbara kaniner. Lakrits blev exakt 5 månader och Toffee 1.7 år. Toffee var jag med hela hennes liv ända sedan hon föddes till hennes sista andetag igår i min famn. Lakrits hade kommit hem hit som en bur kompis till toffee och de hade precis blivit bästavänner. Men dom slipper vara utan varandra nu mina små godisbitar. Vila i frid älskade vänner ❤️
Kramar & tassar från Ida, Toffee & Lakrits 

Usch så sorgligt… Beklagar.
Är du säker på att det inte var en hund…? Inte alla hundägare som har koll på sina, tyvärr.
Åh, beklagar. Dom har det säkert bra nu. 😕😕
- Medarbetare på Lockar ifokus.
https://nouw.com/rosettagabriella - In och läs!
Beklagar sorgen! Tänk på alla fina minnen ni haft tillsammans :)
Styrkekramar till dig ❤️🌺
Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3
#3 vi är 100% säkra om inte mer då den sprang in i grannen och hennes hund när hon precis kom ut.. :(
#4 Ja, man får hoppas det.. ❤️
#5 Jo, jag ser allt vi har gjort under alla år tillsammans framför mig..
Tack ❤️
Nej vad tråkigt…. :,( Beklagar. Vila i frid ~
beklagar❤️ vila i frid små niner 🌺
http://www.youtube.com/user/lazyasshika
Baklagar, Vila i frid ❤️🌺
Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3
Beklagar, Vila i frid ❤️🌺
Finaste kaninerna! Vila i frid.
☻/ This is Bob. Copy and paste him
/▌ all over iFokus
/ \ so he can take over
Det gör alltid ont att förlora någon man älskar…vila i frid Lakrits Toffee…
Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!
Vilket otroligt hemskt sätt att förlora sina älsklingar på! Usch! Sov gott kaninisar ❤️
Medarbetare på
Kaninmagazinet.se
Aww min kanin blev tagen av en iller igår :( Vila i frid alla ninisar
Vila i frid Lakrits och Toffee! ❤️
Beklagar…🌺 vi hade också räven här men den tog våra ankor. Också rejält stor.
Jag fick veta igår att den här räven är uppfödd utav människor och utsläppt i somras…
Är inte det olagligt?
Vad jag vet är det inte tillåtet att ta hand om vilda djur utan särskilda tillstånd…
#22 okej, den matas fortfarande om jag förstår det rätt och går och tar skor från grannarna här i områdena. Alltså är det som en hund som är lös.. :/
Det är ju just därför det finns en lag (om jag förstår det rätt) som säger att man inte ska behålla vilda djur mer än 48 timmar. De blir så lätt präglade på människor. Det där är ju inte särskilt bra för djur i er närhet - katter, kaniner och allt annat man kan tänka sig..
Undrar vad man kan göra. Om man kan/ska anmäla en sån sak.
#24 nej, okej. Det är ju så tråkigt också att rovdjuren blir så här..
#25 Ja absolut, det blir ju fel från båda hållen. Stackars dina kaniner… 😕
#26 Usch, ja. :/
Jo, fast man får tänka att de har det bra nu utan rävar :) <3