Kanin iFokus

Kanin

Etikett: köpes-säljes-transport
Läst 1289 ggr
Emmetem
0

(K) Dvärgvädur, hona!

Hej!

Just nu söker jag en dvärgvädurshona i närheten av Åmål, eller om transport kan fixas dit :) (Åmål ligger längst sträckan Göteborg-Karlstad)

Jag kan berätta för den som är intresserad vad jag har att erbjuda :)

/ Medarbetare på Hermelinkanin iFokus och Lejonkaniner iFokus.

Rhani
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har två småtjejer just nu födda 14/10:

Rhani
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Finns i Göteborg, men det går ju att höra runt om transport..

Emmetem
0

Åh vilka prydliga små brudar! Jag ska fundera på det! Vad tar du? :)

Peak303
2

Om du är intresserad utav stamtavle hona så kommer min kompis att få både blåa kullar samt en kull med min vit rödögda hane (95x4), färgerna med min hane vet vi inte för ens kullen kommer. Men vi hoppas på blå eller svart. :) 

Räknas att komma rastypiska dvärgvädurar med otroligt trevligt psyke då alla avelsdjuren är lugna och underbara individer. 

http://ovarpskaniner.weebly.com/planerade-kullar.html

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

Loverabbits
0

Är du ute efter en hona till kel eller Avel? Jag har två honor, varav den ena är svart wienertecknad med halva blå/halva bruna ögon och en zobeljapanbrokad hona med ett öra upp. Båda är renrasiga dvärgvädurar och hemskt snälla och sociala. De säljs dock ej till Avel. Kan ordna bild vid intresse. :)

Välkommen att besöka hemsidan: www.vassarnskaniner.weebly.com Hjärta

Emmetem
0

Det är till Avel :)

Ellen Thomé
0

Jag har tre dvärgvädursungar här hemma som är till salu. De är leveransklara 16 januari. Två japantecknade gul/svart och en madagaskar. Info och bilder finns på annonsen här på forumet "(S) Dvärgvädursungar" 🙂

[_annaH]
0

Har två vit blåögda dvärgvädurs honor till salu. Transport till Åmål går att lösa(åker dit på fredag nästa vecka). Båda har stamtavla.

[steffie00]
0

Oj, menade Sollentuna, utanför Stockholm! 😉