Mellanvägg i buren
Jag tror att min hona ska ha ungar. men just nu bor hon tsammans med sin syster, men hon har bäddat jätte mkt. så därför borde jag ju flytta hennes syster. men tror ni att det är ok att bara sätta.. hmm.. vad ska man säga.. en "vägg" mitt i buren så att den delas av. kommer hon störas av att höra sin syster??
dom är mkt bra vänner =)

Har hört att den andra honan bara kmr hjälpa mamman med ungarna (?) :) Annars märker du om det inte funka. Ta hellre en annan bur, för att dela en bur i två bitar blir ganska liten om man inte typ har en 4m bur :)
okej =) va? :O kan dom ? :P
Hmm, joo, det är sant, den blir ju rätt liten :P
tack för svaret =)
Hon hade fått en unge idag, men den var död :(
Tråkigt :(

Beklagar…

Så synd :(
synd :( samma som min hona fast hon fick 2 :( de är döda nu :(
okej :( usch, ja det är hemskt ;(
Synd:/ Ingen mer unge då?

Synd. Men hon kanske bara hade en unge så dog den. Du får väl känna på hennes mage och se om du könner någon mer

åh, vad tråkigt
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Vad tråkigt:( min kanin Lillen har fått ungar två gånger i andra kullen fick hon två ungar dom levde på förmiddagen men sen på eftermiddagen var dom döda:'(:'(
#12 usch vad sorgligt :(
#1 det där stämmer inte. den andra honan hugger ihjäl ungarna på stört! finns enstaka fall enbart där d funkat o då rör d säg nästintill alltid om mamma+dotter+dotterns kull eller hona+hankastrat!

#14 När jag köpte Elvis så bodde mamma + moster + ungar i samma bur.. Men dom visste i och för sig inte att ungarna hade kommit eftersom det var en tjuvparning..