Nytt kaninköp på G!
Blev så ninissjuk så kunde inte hålla mig när jag fick syn på denna sötnosen! Han kommer hit på fredag eftermiddag och jag ser så mycket fram emot det! Han heter just nu Rufus vilken inte passar mig i smaken (😃) så jag vill väldigt gärna ha olika NAMNFÖRSLAG! (och nej, detta var inte ett impulsköp utan jag har funderat länge och väl på att utöka mitt kaninantal och jag vet allt vad det innefattar.)
Jag kan ju säga att jag älskar engelska, lite udda namn. Har ingenting emot dubbelnamn :) Men jag vill inte ha förslag på några svenska gamla namn som "Sven" eller "Göran" eller dylikt. Gärna udda, engelska namn. Gärna latin, eller någon blomma eller så :)
/ Medarbetare på Hermelinkanin iFokus och Lejonkaniner iFokus.
Tarrax, en förenkling av taraxacum officinale som betyder maskros på latin! Och jag har alltid velat ha ett djur som heter Maskros :3
#2 Åh, tack! Det ska övervägas starkt ;D
#3 Ingen orsak :3 Söt liten sak du har fått tag på :)
#4 Tack! Han kommer på fredag och jag går omkring som på moln här hemma! Alltid lika kul för varje kaninköp :)
Angel, Amazing star (Star), Brie (fransk ost), Caramel, Ocean, Dark Forest (Dark), Snowstar, Apple, Pineapple, Prins.
Än några av mina favoriter av engelska namn
When life gives you lemons. Make lemonade❤️
#1 Söööt :) Det första som slog mig var Shining sedan Chrystal.
Tips: Artic Blast, Wings over Europe, Delta force, Black hawk. m.m