Kanin iFokus

Kanin

Etikett: kaninungar-och-avel
Läst 1233 ggr
Sandramia
0

(S) Två kaninungar söker nytt hem!

Har två kaninungar kvar till salu, om någon skulle vara intresserad? :) Det är en hona & en hane. Födda den 2/9.. Dvärgvädur, jätte sociala & snälla. Vill gärna vara med & kolla vad du gör. Dom finns utanför Horndal. 300 kr/st. Hör av er vid intresse! 

Kolla hemsidan, för att se bilder.

www.Saandras.weebly.com

Moppie
0

MEN va söt hanen va 😍😊

Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden  och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3

Sandramia
0

jaa, han e super fin! :)

Moppie
0

Blev ju nästan lite intresserad nu :)

Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden  och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3

Sandramia
0

De är bara o passa på medans han är till salu :)

sterrelovenatta
0

Honan va jätte fin :), synd att jag inte har plats just nu

Moppie
0

Det är så svårt att låta bli.. Hmm…

Sandramia
0

sterrelovenatta ; ja de e så fina så, inge kul när man inte har plats.. har snart inga platser kvar ja heller XD

Moppie ; ja de är det ju.. men du får väl fundera ett tag! :)

Moppie
0

Japp, Om transport kan ordns är jag mer intresserad

Sandramia
0

Vart bor du då? :)

Moppie
0

Falköping :)

Sandramia
0

De är ju en bit emellan.. men man kan ju alltid kolla runt om någon har vägarna förbi :)

sterrelovenatta
0

Skulle någ kunna ordna plats, det största problemet är någ frakten till Göteborg. isåfall får hon gå med 2 andra ungar på 11 veckor sålänge.

Sandramia
0

sterrelovenatta ; Jaa de blir nog ett problem, om man inte kollar runt & ser efter om någon har vägarna förbi :P

sterrelovenatta
0

jag kan höra med några som jag känner, och hålla ögonen öppna :)

Sandramia
0

Ja men gör det, sen är det bara att kontakta mig om du kan fixa någon som åker den vägen! :) kontaktinfo hittar du på min hemsida. :) Ska ja hålla den ett tag då? :)

Moppie
0

Ja det ska jag göra,

sterrelovenatta
0

du behöver inte hålla den för du vill någ kunna sälja den fort, men meddela om någon är intresserad :)

Sandramia
0

Okej, men kolla om det går att ordna transport, o ja hör av mig om någon annan är intresserad :)

Moppie
0

Hör gärna av dig om någon annan lämnar intresse som Sterrelovenatta.

Sandramia
1

japp det gör jag! :)

Moppie
0

:)

moomiis2
0

Nåå, men så fina dem var! Hoppas du hittar bra hem åt dem!

Sandramia
0

Jaa, :) dom e så fina så, världens snällaste. :)

Sandramia
0

Nu har två stycken hört av sig om bägge kaninerna.

Moppie
0

Är dom sålda?

Sandramia
0

Inte än, dom finns kvar men det är en som är intresserad av bägge o tänker komma nästa helg förmodligen.

Moppie
0

Okej, Tror inte jag kommer ha plats då jag ska hämta hem 3 nya kaniner i helgen :P Men fin var han :)

Sandramia
0

Ah, men så kan det vara. :) Denna tjej var iaf intresserad av dom två, så hon kommer förmodligen o köper dem. :) 🙂

Moppie
0

Ja, Men hoppas dom får det bra hos den lyckliga köparen då :)