(S) Två kaninungar söker nytt hem!
Har två kaninungar kvar till salu, om någon skulle vara intresserad? :) Det är en hona & en hane. Födda den 2/9.. Dvärgvädur, jätte sociala & snälla. Vill gärna vara med & kolla vad du gör. Dom finns utanför Horndal. 300 kr/st. Hör av er vid intresse!
Kolla hemsidan, för att se bilder.
MEN va söt hanen va 😍😊
Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3
jaa, han e super fin! :)
Blev ju nästan lite intresserad nu :)
Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3
De är bara o passa på medans han är till salu :)
Honan va jätte fin :), synd att jag inte har plats just nu
Det är så svårt att låta bli.. Hmm…
sterrelovenatta ; ja de e så fina så, inge kul när man inte har plats.. har snart inga platser kvar ja heller XD
Moppie ; ja de är det ju.. men du får väl fundera ett tag! :)
Japp, Om transport kan ordns är jag mer intresserad
Vart bor du då? :)
Falköping :)
De är ju en bit emellan.. men man kan ju alltid kolla runt om någon har vägarna förbi :)
Skulle någ kunna ordna plats, det största problemet är någ frakten till Göteborg. isåfall får hon gå med 2 andra ungar på 11 veckor sålänge.
sterrelovenatta ; Jaa de blir nog ett problem, om man inte kollar runt & ser efter om någon har vägarna förbi :P
jag kan höra med några som jag känner, och hålla ögonen öppna :)
Ja men gör det, sen är det bara att kontakta mig om du kan fixa någon som åker den vägen! :) kontaktinfo hittar du på min hemsida. :) Ska ja hålla den ett tag då? :)
Ja det ska jag göra,
du behöver inte hålla den för du vill någ kunna sälja den fort, men meddela om någon är intresserad :)
Okej, men kolla om det går att ordna transport, o ja hör av mig om någon annan är intresserad :)
Hör gärna av dig om någon annan lämnar intresse som Sterrelovenatta.
japp det gör jag! :)
:)
Nåå, men så fina dem var! Hoppas du hittar bra hem åt dem!
Jaa, :) dom e så fina så, världens snällaste. :)
Nu har två stycken hört av sig om bägge kaninerna.
Är dom sålda?
Inte än, dom finns kvar men det är en som är intresserad av bägge o tänker komma nästa helg förmodligen.
Okej, Tror inte jag kommer ha plats då jag ska hämta hem 3 nya kaniner i helgen :P Men fin var han :)
Ah, men så kan det vara. :) Denna tjej var iaf intresserad av dom två, så hon kommer förmodligen o köper dem. :) 🙂
Ja, Men hoppas dom får det bra hos den lyckliga köparen då :)