OT - Brukar du ha diadem på dig ?
Jag undrar om du brukar ha diadem på dig . Jag brukar ha det ibland :) Idag köpte jag ett guldigt på glitter.
*putt*
Jag har diadem mkt när jag håller på med kaninerna och behöver ha klar syn, då är det jätteskönt :)

Japp. Jag <3 Diadem.
Ibland :)
- Mvh Emma

Jag brukar använda diadem ganska ofta faktiskt.

jag har alltid ett på mig. :)
Inte alls ofta! Fast nån gång ibland :)
Hälsningar Vemsan
ganska ofta.. fast inte hemma lika ofta. Men har inte ett som drar bak håret, det skulle se jättedumt ut på mig xD
Kanske har använt mitt diadem 3 gånger sen jag köpte det. (A)Har alltid håret i hästsvans, måste sluta med det.
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Alltid :)

Nej jag passar inte det.

Ganska ofta :) Har ett just nu ^^
Mja ibland .. förut hade jag aldrig det, men nu har jag det typ alltid hemma. Men aldrig i skolan eller så;P
Har det då och då när det passar:)
Har ett diadem under ridhjälmen+ håret i tofs när jag rider så jag slipper få en massa hårtussarsom lossnar och har sig:P
Och i skolan ibland.
Jag har det väldans sällan :P Men iblan kan det vara skönt att få bort allt hår från ögonen ;)
Jag har det typ alltid! Har på mig ett just nu… Det är jättebra att kunna få bort luggen ur ögonen!
har aldrig haft…men funderar på att skaffa…
ibland…
#14 Wow, den bilden gillar jag ;D
Har bara diadem på mig när jag gör läxor, dansar dansmatta, spelar TV-spel, men såfort någon kommer inte i rummet tar jag av mig diademet lite diskret.
#14 Snygg bild, älskar den! :D
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
#14 Jätte fin bild !

har det ganska så ofta.. =)
tack allihopa , det är huldisen som är fotograf men jag tackar för henne för hon är på semester ^^ hihi =D

#14 fint diadem:)
sometimes (: har aalltid det när jag tar bort sminketxP
Nej, aldrig.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Ibland. ^^
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Ibland. ^^
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se