(S) namnskyltar för kaniner
Hej! Den förra tråden blev kluddig och svår att läsa. Startar därför en ny. Alla priser som står här gäller. Säger till om jag ändrar. Försök undvik onödiga kommentarer och OT. Frågor kan komma i tråden. Men beställningar görs via pm. Var även snäll och säg om du ska köpa en/flera är du osäker på om du vill köpa eller ej, hör av dig när du bestämt dig. Du får INTE ångra ditt köp. Vill först ha in pengarna, sen skickar jag det via posten. Priser för lerskylt: 1 st 50kr 2 st 80kr 5 stycken 300kr Fler? kontakta mig i denna tråd Priser för träskylt: 1 st 40kr 2 st 60kr 5 st 150kr Har du frågor? Om priser, vill du se bilder mm kontakta här i tråden. Säljer även små kaninskulprurer 2-3 cm. En eller flera kaniner ❤️ Skicka en bild på ex din kanin så gör jag den i lera Pris för kaniner i lera: 1 skulptur 1 kanin 50kr 2 olika skulpturer 100kr osv En skulptur med fler än en kanin 200kr ~tycker du det är dyrt? Tänk om! Jag lägger timmar på hantverken, och det kostar att köpa in material~ Allt skickas via posten eller hämtas på plats och därmed 20kr billigare. I ALLA priser ingår frakten (:
Kan säga för er som intresserade Just IDAG MELLAN kl 19.00-20.00 sitter jag framme med leran. Beställ idag nu mellan dessa tider och jag skickar leran imorrn!!
Hur stora är dom?
Så stora du vill ha dem. Fast, ju mer lera desto högre pris
Puff
kan du lägga ut en bild på träskylt? vill se hur dom *ser * ut och tål dom att stå ute om det regnar? :)
Tack snälla Emilia för dessa, jag är så nöjd och de ska få en hedersplats på kaninbordet❤️ Kram
#8 vad du är snäll!!! Hoppas du är nöjd! Nu när du väl beställt får du lite extra rabatt vid fler köp (:
Hej! Vill meddela att jag antagligen inte kommer göra några fler skyltar för säsongen utan det fortsätter i Januari 2014. Då kommer priset att höjas då jag inte tjänar så mycket då frakten kostar 39kr. Du har chansen att beställa fram till 10 december är det bestämt nu. Sen så stängs det för säsongen. Beställer du innan den 10 december så är det självklart samma pris! Skickar varje söndag! Är du snabb hinner jag skicka imorrn
Putt
åh vad fina hur ser trä skyltarna ut?
#13 vanliga skyltar i trä med inbrända bokstäver
Tror du att du kan göra en figur från Bamse? Brumma i Bamse ;)
Även en burkdrick där det står pepsi, En såndär riktigt vettu ;)
Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3
Går i skolan i lund så kan man i sådana fall hämta den hos dig och få den billigare än om du skickar den
When life gives you lemons. Make lemonade❤️
#16 absolut (:
#17 Har du svar på mitt 😉
Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3
# 18 nja, bamse gör jag inte (; Förstår inte vad du menar med burkdrick
#20 Man får inte ta bilder hur som helst från nätet 😉
Länka istället.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag vill gärna ha en namnskylt av lera och en skulptur av min kanin! Ska jag höra av mig i pm eller hur gör jag?:)
MVH Fanny - sajtvärd på www.neurologiskasjukdomar.ifokus.se
#23 pma
vill jättegärna att du gör en skulptur av mina kaniner!
Alla som vill beställa, gör en beskrivning på pm
Okej, Vill ha den som skylt ;) #22