Kanin iFokus

Kanin

Etikettkaninhoppning-och-selar
Läst 2551 ggr
Evelina!
2

Vilka här är kaninhoppare?

Skulle vara intressant att veta vilka här på forumet som är aktiva kaninhoppare, hur ofta ni tävlar, hur många hoppkaniner ni har samt vilken klubb ni tävlar för. Jag har en hoppkanin (snart förhoppningsvis två :D), försöker delta på alla STKH:s tävlingar där jag även är medlem.

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

RebeccaG
1

Jag (och syrran) är aktiva hoppare(hon mer än mig dock, men får ändå vara taxi åt henne & ninerna😛)

Vi tävlar för VKKH och Tvåstad Dals KAF🙂

Behandla andra såsom du själv vill bli behandlad
Mina kaninselar m.m. | Min blogg | Min uppfödning 
| Youtube

Northernlights KU
2

Jag är aktiv kaninhoppare 😃Har f n 6 kaniner som jag hoppar med. Hur ofta jag tävlar varierar, tyvärr har det blivit alldeles för sällan i år enligt min mening, på grund av bristande hälsa. Jag tävlar för Dala Kaninhoppare.

Mvh Linda, Northernlights Kaninuppfödning
                     ~ Bloggen ~ Youtube-kanalen ~
Hjärta Bunnies are like potatochips - you can't have just one Hjärta

Viilmaa
0

Även jag är en aktiv hoppare! Har 8 st kaniner, snart 9 st som jag tävlar och hoppar med. Ungefär 1-2 gånger i månaden blir det att jag åker iväg och tävlar. 🙂
Tävlar för Skånes Kaninhoppare, bytte nyss från Smålands Kaninhoppare i och med att klubben numera tyvärr är vilande.

// Vilma Lönn, Conejos Hoppkaniner

[RC1393]
0

Tävlar så mycket jag får (tre gånger i år, tjoho😕) och hoppar ett par-tre gånger i månaden i övrigt. Tävlar i Västerbottens KAF så det är ju inte jättemånga tävlingar ändå om jag skulle åka på alla men ändå, hehe.

Jag har två som hoppas med för tillfället, smågrabbarna har jag inte kommit igång med ännu (blev lat sådär när skolan började😃). Dvärgvädurar är de båda, de två yngre förmågorna är en lejonhuvad kanin (från RebeccaG) och ytterligare en dvärgvädur🙂

Anoki
1

Som #1 sa så tävlar vi båda, vi har nu 4 hoppare. Nästa år kommer det dock antagligen bli någon/några fler :)

tussen12
0

Jag tävlar i KOKH, kalmarortens kaninhoppare :) tävlar var 3:e vecka. Bor i Blekinge så det är lite långt att köra. Jag tävlar med mina dvv rexar

//Hälsningar Kringlans Kaninuppfödning!

Hemsidan: www.Kringlanskaniner.weebly.com you know my name, not my story 

NaDa...
0

Jag är kaninhoppare! :D

Har 2 "riktiga" hoppisar (Dvs, de som är rätt aktiva) En hoppkorsning/Vädur rex fusch som ska debba i vår och en omplacerings hollis som har tävlat i nått år nu.
Har också en som tävlar ibland, men som börjat tappa intresset och en som följer med när det är låga klasser då han har pensionerats. 

Tävlar inte offeciellt. Tävlar inom Ålands 4H och den inofficiella klubben Ålands kaninhoppare. Vi försöker just nu att komma in i Finska kaninhopningsförbundet men har planer på att åka och tävla till Sverige inom en snar framtid. Då inom 08 Kaninhopparteam eller ev. STKH. :)

Jag tävlar så ofta det ordnas tävlingar. Runt 10 gånger i Året vilket är så många som ordnas här varje år ungefär. :)

~ Kram Nadja ♥
Ålandskaninhoppare VardagsbloggKaninblogg

Peak303
0

Jag ska börja tävla så fort jag fått min kanins tävlingsbok.

Men tränar aktivt och ska börja tävla så ofta jag kan/hinner sen. :)

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

PrinzeZz
0

har 20 st hoppare. Tävlat aktivt sedan 2006 och föder upp till hoppning.

Hemmaklubbarna är Örebro Läns Kaninhoppare och Örebrohopparna.

Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010 Måne 
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |

Fia9000
1

Jag tävlar var 3:e vecka med mina två i kalmarortens kh, men förmodligen blir det inte så mycket i vinter eftersom att jag hatar kylan. ;)

/Sofia

"Remember don´t do drugs kids, get high on Life."
- Bradley Will Simpson

tussen12
0

#10 visste inte att du hade kif! :D

//Hälsningar Kringlans Kaninuppfödning!

Hemsidan: www.Kringlanskaniner.weebly.com you know my name, not my story 

Fia9000
0

#11 Visste inte att du fanns här heller! :D

/Sofia

"Remember don´t do drugs kids, get high on Life."
- Bradley Will Simpson

kyrkeliden
0

Hoppare - yes! försöker tävla aktivit. Har perioder då det är annat som tar tid men tävlingarna kommer man alltid tillbaka till :)

Har 6st kaniner i varierande åldrar.

//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus

Plopp4
0

Jag är också kaninhoppare ^^

Tävlar med mina två kaniner i Sörmlands Kaninhoppare. De har inga tävlingar nu under vintern, men runt April börjar de igen. Jag är med på (nästan) alla deras tävlingar. :)

Hälsningar Jossan

Kika gärna in på min blogg: http://www.kaninhopparen.blogg.se

natha-mjau
0

Har 2 kaniner, en avlad hoppare och en renrasig rex som jag tävlar i VKH med så ofta jag kan.
Mer sällan på vintern eftersom de bor inne.

LeaHumlan
0

3 avlade hoppare och tävlar för bästa 08 kaninhopparteam men tävlar även ofta i stkh och ulkh

Ni är de bästa som finns, Lea, Jamie, Trix, Humlan, Lilja <3
Medarbetare på Lejonkanin ifokus
www.minkaninblogg.blo.gg

Mickis1994
0

Tävlade förut. Kan sakna det otroligt men är har inte orken (pga sjukdom) att tävla längre. Blir igen i framtiden förhoppningsvis.

Mvh Michaela Glansk.
Riverruns Hoppkaniner, uppfödning av hoppkorsningar. 

tilde&twix
0

Jag ska börja tävla för Lund's kaninhoppare & Helsingborgs KF. HKF är dock mest träning. Kommer bli mer aktiv till våren är det tänkt.

Med Vänliga Hälsningar ♡ Tilde & djuren ♡ Innehavare av Fairytales Kaniner

Claranordquist
4

Jag är kaninhoppare och tävlar för världens bästa klubb, 08 kaninhopparteam ❤️

Clara Nordquist, 08 kaninhopparteam Hjärta

MusCarro
0

Hoppare här med! :)

Och är medlem och tävlar aktivt i klubbarna VKKH och Tvåstaddals KAF och närliggande klubbar, med mina nuvarande 13 hoppkaniner :D

Caroline Nygren

http://queenskaniner.weebly.com/ *Registrerat i SKHRF*

[vigge_]
3

Jag är också en kaninhoppare! Hahah, typ den enda killen på tävlingarna😎🤪

Tävlar främst i STKH som även är min hemklubb men ska även försöka tävla mer i 08KT innan årets slut🙂

Jag tävlar varannan-varje helg!🙂 Tycker att det är jättekul!🙂

Hoppar med två kaniner (ingen av de är hoppavlade)

Jag köpte en jättefin hoppkanin (Alf) för ett litet tag sen som dog senare😢
Jag kommer att satsa ännu mer nästa år med bl.a. ett nytt tillskott i familjen och försöka vara med på de stora tävlingarna.❤️

svartkanin
0

Jag är kaninhoppare och tävlar för Norrbottens Kaninhoppare rätt så aktivt. Jag har 5 st tävlingskaniner justnu.

Hälsningar Linnea
www.svartkanin.blogg.se

Cilia.Teddytöserna
0

Tävlar hos Lunds kh :)

Regnbåge Bloggen Regnbåge

MVH Cecilia & KaninernaBlomma

Henni-Chan
0

Även jag är kaninhoppare och tävlar och sitter i styrelsen för 08KT (08 KaninhopparTeam).

Tävlar rätt mycket ca 2-3 gånger i månaden om inte mer under sommaren. Har just nu 10 kaniner här hemma varav 8 är aktiva ute på banorna.

Hendrike "Pinkku" Palm 

Miss Pinky's Hoppkaniner ~

Reg. gårdsnamn i SKHRF

Kristall_Rosa
0

Jag är en kaninhoppare som äger 2 kaniner. Tävlar ca 2 ggr i månaden i klubbar som STKH, 08KT och ULKH. 😃