Kanin iFokus

Kanin

Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 833 ggr
johanna_loveAnimals93
0

OT-Hörde talas om KIF?

Hur hörde ni talas om Kif första gången? :) Själv googlade jag på ordet "kanin", och kif var en av de första som kom upp så jag klickade på den och tyckte att denna sidan verkade intressant ;). Så jag blev medlem, det var väl nån vecka innan jag skulle få hem Belle så det var i april. Nu vill jag höra era historier! ;D

KvirrZ
0

Jag blev tipsad om hamster.ifokus på SHF och sen blev jag medlem här också :)

- Mvh Emma

Eazyy
0

Samma som du :P
Googlade :P

Majsbecka
0

Hittade de genom Hastfoto.ifokus :)

felicia93
0

sökte på jorbruksverkests regler för kaninburar och kom hit:) tyckte det verkade intressant och blev medlem sedan skaffade jag kanin. Jag hade nämligen inhet intresse av kaniner innan jag blev medlem här :)

lolaisdenied
0

hittade råttor i fokus, tror det var från zoonen…sen blev det mus i fokus - sen kanin i fokus:)

johanna_loveAnimals93
0

putt :)(:

MarHai
0

Tror det var Elli som tipsade mig faktist :)

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Clariiz
0

JAg vet inte hur jag kom in här första gången. Men sedan skrev jag iaf. kanin uppe i sök rutan och kanin.ifkous kom upp. då mklickade jag mig och blev medlem :) Sedan dess är jag fast. Tror jag vart medlem ett år snart :)

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

[Caroline92]
0

Jag blev tipsad at  mandymoo om mus.ifokus, å sen hittade jag till massa andra ifokussajter ^^

Tina-A
0

Själv startade jag KIF ;) Blev medlem på mus iFokus och eftersom det inte fanns ett kanin iFokus så startade jag det.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

ciss
0

Var medlem på ridsport med en annan användare för några år sedan men tyckte att iFokus var skittråkigt. Men hittade till kanin igen via typ google och fastnade :)

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

KajsaM
0

Googlade och sen är jag som klistrad ;)

Tisdus
0

Någon frågade om jag var medlem på KIF, då visste jag inte vad det var så hon länkade hit mig. ^^

lill-jarven
0

Min kompis malinroth tipsade mig :) Det var precis när jag hade skaffat Hubbeman i mars

malinroth
0

googlade :P

SaraB
0

Googlade och fastnade. KIF är ju som klister!! ;P

johanna_loveAnimals93
0

#16: Precis. ;)

Milly_94
0

Tipsad av kkompis

[Zorro_93]
0

googlade :)

Denna kommentar har tagits bort.
[Eichan]
0

Var inne på marsvinsspelet och så tipsade någon mig om Marsvin i fokus.. SEn hittade jag kanin :D

Jojsan
0

sökte fakta om Avel med kaniner, då kom en artikel här ifrån upp :) kollade runt lite, sen blev jag medlem :D

NinaS
0

Tror det var via iller.ifokus

Amazing
0

Hej!

Jag blev tipsad om Ridsport.iFokus.se, sen utforskar man ju alla sidor :P

Mvh ABC123.

Llinnea-
0

Jag blev tippsad av Frida om den hära sidan :)

Sotis
0

Jag belv tipsad av ciss:)

NoName
0

#0 samma som du tror jag. skulle leta lite fakta om kaniner så kom denna sidan fram näär ja googlade ^^ xD

[Niike]
0

Googlade tror jag. Sökte väl på "kanin" , och så kollade jag igenom varenda kaninsida. Sen kom jag hit och här är jag kvar:)

[mangaa]
0

Min bästis Matilda (huldisen) , chattade på msn också fråga jag om hon inte använde zoonen mer och då sa hon nee inte ofta , jag brukar vara på kanin.ifokus också blev jag medlem och nu är jag typ beroende av sidan :D

Mysofi
0

Jag googlade på mus för att jag skulle skriva om det i min tidning. Och sen fick jag upp mus.ifokus så jag gick in på den, och det var väl inte en sån där toppensida eftersom jag snabbt behövde musfakta :P Men sen några dagar senare så gick jag in på den igen och kom på att jag skulle använda den som länktips i tidningen. Och sen när jag skulle skriva nästa nummer så kom jag på att den kanske inte bara fanns mus.ifokus och så gick jag in på den igen och kollade, och till min lycka fanns det också kanin.ifokus också!

Timotej
0

Blev medlem på gerbiler.ifokus när jag skaffade gerbiler, såg sedan KIF.