(S) Ferplast Bur + Tillbehhör
Hej,
Jag vill sälja min halvt år gamla FERPLAST Rabbit 100 Double bur, är storleken 99x51x97cm.
Tillbehören är två vattenflaska, två hö hållare, två matskål och en stor trä stege, tre små trä stegar och tre stycken vita korgar.
Buren har en ingång i mitten på den nedre våningen och du kan öppna hela andra våningen för att ha en enkel rengöring.
Det är en fin bur passar för råttor, marsvin, kaniner och chinchillor.
Det ursprungliga priset är 1700, och nu vill jag sälja den för 800.
Buren är i Stockholm, bara själv plocka.
Jag kommer att lägga till mer detaljerade bilder senare.
My email: dew.jule@gmail.com
Mobile SMS: 072-5074068
tänk bara på att buren inte har godkänd höjd för kanin
Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |
Det är två våningar, varje våning har runt 50cm. Är det för högt eller för kort?
Jag trodde namnet kallas Rabbit 100, bör det passa för kanin.
#5 Eftersom hela höjden är 97cm kan det möjligen inte vara 50 cm höjd i varje våning
//Joanna
Den är 48,5 så 1,5 fattas:P Tar man bort över buren så blir måtten på höjden godkänd och ganska hög höjd blir de gissar jag. Så delar man på den kan man ha den till en kanin och den andra till marsvin eller något. Eller så har man hela till bara marsvin finns ju folk här som har fler djur än kaniner:)
#6 #7
Det är bara grov measurment, och någon hemsida har det för 97,5 eller 98cm också (Från Amazon L 99 x W 52 x H 98cm). Jag tror inte en cm per våning betyder så mycket.
Och ja, den högre våning är lite högre än den nedre våningen, så om du saparate övervåningen och nedre våningen, gör det två burar. Båda våningarna skulle blir mer än 50.
putt
Vilken fin bur, synd att den var så långt borta :D
Stolt ägare till stora chinchillan Myska. 
putt
putt
putt
750kr
putt
Är den kvar?
Intresserad, Finns den kvar :)
Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3
Tyvärr. Såld redan.