Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 559 ggr
vargmagi
0

(K) Kastrerad hane

Söker en kastrerad hane som fungerar ihop med honor och kan bo utomhus. Min tanke är att honan jag har hemma ska få lite kaninsällskap då hund och människa inte räcker för min sociala tös. Gärna en kastrat som bott i koloni och har ett väl uttvecklat kaninspråk!

Skall bygga ut buren förhoppningsvis i år innan marken fryser, då jag ska göra en relativt stor Hage.

Jag bor i Göteborg och kan möta upp på de flesta ställena runt Göteborg där spårvagn/buss åker.

Cinnema
0

Hejsan! Jag har en fin liten herre som skulle verkligen uppskatta sällskap! Jag har försökt sätta ihop honom med hans syster, men hon vill stenhårt bo själv och tycker inte om sällskap. Men han myser gärna med alla! Honor som hanar, han är född 2005 så det är en äldre herre. dock så märks inte detta, hans pappa blev 10 år och hans bror är på god väg mot 11. Han heter Staffan Strand men kallas för Goofy. Han var en super hoppare som ung, så han är fortfarande i fin form :) Han är viltgul, har bilder på honom på min sida. Jag bor i Uddevalla, så jag kanske kunde komma ner till Göteborg så får vi se om det skulle funka och om de fattar tycke för varandra :)

Ha en fin dag!