Info och bilder om ungarna
Hejsan nu är jag tillbaka igen efter några veckors resande! Kom egentligen hem i söndags men det har inte funkat att ladda upp bilder tidigare eftersom det är något fel på vårat internet. Men nu tror jag det ska funka!
Kaninunganra växer och är riktigt stora och tuffa. I förrgår fyllde de sju veckor och har börjat vänjas av från Gizmo och tillbringar nu ungefär halva dagarna i en Hage på framsidan av vårat hus medans Gimzan skuttar i stora hagen nere i trädgården på baksidan. Ungarna är otroligt sociala och kommer fram och hälsar nyfiket på en när man kommer, de är också väldigt keliga och sitter snällt kvar och njuter när man klappar dem.
Alla ungarna är tingade utom lilla rysstecknade Noah, så om någon är intresserad är det bara att höra av sig :)
Tänkte lägga upp lnågra porträttbilder jag tog i förrgår och även lite andra bilder.
/Matilda

Vira
Vira är nog den av ungarna som jag tycker är sötast i utseendet. Hon har alltid sett så näpen ut på något vis och jag kallade henne för "hon" långt innan jag visste om hon var en hona eller inte. Vira är jättenyfiken och är den av ungarna som kommer bäst översens med hunden Smilla.
Vira är nu tillsalu!

Vad fina, jag tyckte speciellt mycket om Leja.

Minou
Min lilla kelgris! Har varit fäst vid henne enda sedan hon föddes. Minou är en tuff tjej som är jätteförtjust i Albin. Samtidigt är hon väldigt kelig och brukar sitta på min axel och nosa mig i nacken när jag tittar på tv. Minou kommer stanna. Kika hur hon sitter med tassarna på bilden, hihi
Guud så söta! Blev väldigt fäst vid Laban!:')

Noah
Världens charmigaste kaninunge! Noah är väldigt speciell och egen. Han är väldigt smart och var man än stänger in honom så lyckas han hitta på något sätt att ta sig ut. Är otroligt fäst vid den här lilla killen och hade han varit en hona hade jag nog övervägt att behålla honom istället för Minou. Han är jättelik Albin till sättet.
Flyttar till en familj i Falun!

#5: Ja hon är riktigt fin :)
#7: han kommer du nog få se mer av för jag gissar på att Linda kommer lägga ut en hel del bilder här på kif ;)
Supersöta! Är de lejonhuvad/dvärgvädur? Verkar jättetrevliga allihopa!
(Är Noah verkligen rysstecknad? De har nämligen röda ögon :))

Herregudan så underbart söta <3 Vira & Vilda är mina favoriter :)

Dom är verkligen jättefina hela bunten, Dom verkar vara mysiga personligheter också och ganska olika varandra. Jag antar att det blir ganska svårt att skiljas ifrån dom.

Ja alldeles rätt, det är en blandning mellan lejonhuvad och dvärgvädur. Jag fick höra här på kif att noah är rysstecknad, vad är han annars för färg? :)
#8 !!!! Otrolig! Det är väl han jag har varit fäst vid hela tiden?! OMG så otroligt underbart fin!:')
Alla ungarna har växt och förändrats otroligt mycket! Alla är dunderunderbara:D
Jisses vilka urgulliga små bebisar!! <3 lycko Taci som fick Laban, tyckte han var finast, men alla var verkligen supersöta! Länge sen jag såg en kull där alla ungar var så himla sööta!! Man blir ju helt nerkärad bara av att titta på bilderna!
Rysstecknade kaniner har nämligen röda ögon. Ser inte hans ögon på bilden. Men från det jag ser tycker jag han ser blåbrokad ut. :)
jo..Noah var också en liten guldgosse! Det kommer nog inte vara nå problem att hitta ett bra hem åt honom skulle jag tro…om jag kunde ta en till kanin just nu skulle jag absolut åka ner och hämta han utan tvekan! <3 herregud det borde vara förbjudet att göra sånna här trådar!

Är föräldskad i Leja, så fin som hon är.
Alla var jättefina , men Leja blev nog min favvo ;D

Dom är superfina allihopa! Speciellt Leja och Noah ;)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Jätte sööta ! :)

Åh, ! dom är värkligen jättecharmiga:D
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
jag tror att rysstecknade kaniner ska ha mörka tassar oxå (?)
söt var han då, hade velat ha han.. :(
söötnowsar <3
Hälsningar Vemsan
Ursöta! Noah var min favorit :)
- Mvh Emma
Japp, rysstecknad har färgade tassar och svans. Så han är inte rysstecknad iallafall.
Ååå vilka söta bebisar! Vill ha :)
Så dom har fått namn nu =) Gulliga :) Laban kanske är nåt att fundera på att behålla :) Har ju ännu inte kommit på ett bra namn =/
Lustigt egentligen att Noah är den som inte är tingad, han som är såååå söt :) Men jag känner iaf att jag valde rätt lilla nin :)

Verkigen supersöta ungar och vilka fina namn!!

Så stora dom har blivit!

jätte söta!!!

Noha, vill haaa <3<3

Alla var hur fina som helst men Leja och Noah var mina favoriter :P

oj så sööta :D
Jag blev kär i Noah! :P Jag är totalt fäst i den lille killen!
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Nu är Det lilla Vira som inte har något hem! Familjen i Falun var här igår och blev totalfäst vid lilla Noah, så de bestämde sig för honom istället :)
Åååh, Vira var ju ur gullig :)<3
Naa! Vilka sööta!
Puttar upp åt dej!
Skulle mer än gärna ta lilla Vira, men har inte plats/tid! -.-
Putt :)

Gud vilka sötingar!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se