Sugen på att blogga?
Hej!
Efter att jag varit med i en "lotta-ut-bloggare-tävling" men inte kom med så tänkte jag att kanske också skulle starta en blogg med nån annan kaninintresserad ;) 1-3 st till att börja med;)
"Kraven":
-Ha minst en kanin att blogga om.
-Ha lite erfarenhet av bloggning (åtminståne veta hur man publicerar ett inlägg). ;)
-Kunna använda vårdat språk i bloggningen.
-Vara 13 eller äldre
Ett plus är ju såklart om du är Finlandssvensk som jag, men det är ABSOLUT inget krav! ;)
Och det spelar ingen roll om du är kille eller tjej ;) Skicka i denhär tråden eller PM ;) Vi kan hålla kontakt via kik, mail eller ngt annat :)
Hej!
Jag heter Wilma men kallas Moppie :D, Jag är 12 år och går i 6:an. Jag älskar djur och har 2 kaniner, 1 hund, 2 katter och 1 häst. Jag rider och tränar fotboll. Jag har tidigare erfarenhet av ca 1-2 bloggar där jag bloggat om hästar.
Vill du att jag ska vara med vore det jättekul!
Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3
Hej!
Jaa 12 kan jag nog gå med på att man är ;) Har du kik? :)
Japp :)
Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3
Okej toppen ;) Men hörni! Jag vill ändå ha mer "bidrag"! ;D
Bra! Är jag med eller ska du välja sen :)
#5 Jag funderar på att vänta tills jag får mellan 6-8 "bidrag" och sen välja 3 men du har ganska stor chans att komma med eftersom det inte verkar bli nån mer xD
Jag är finlandsvensk och har kaniner :)), kommer det vara en blogg med endast kaniner eller oxå andra djur? Är 15 år
🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂
😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓
Tackar 😊
Hej, jag heter Natalie men kallas för Natta, jag driver en liten kaninuppfödning i Göteborg med ungefär 26 kaniner har även hästar och undar. jag har haft kaniner sen jag var liten då min mamma födde upp kaniner innan. jag är 14 år och går i 8:an. har haft flera olika bloggar sen innan. <3 Djuren går alltid först <3
#7 Vad kul! :D Säkert kan det vara lite andra djur också ;) Själv har jag ju också två hundar så :) Har du kik elr liknande? :)
#8 :D
#9 Nämen vad roligt med flera ;) "Djuren går alltid först <3" Japp, alltid! :D
När ungefär väljer du ut vilka som får var med? :)
#12 Troligtvis redan ikväll ;)
okej :)
Jag heter Linnéa och är fjorton år, jag har nu en kanin men har haft flera då jag har haft uppfödning utav lejonhuvade dvärgvädur!:) Jag har en blogg redan nu som heter Linneaklasson.blogg.se om du vill se hur jag bloggar. Det var om mig! :D
Nää, men hörni, ska vi fyra starta en blogg då? :) Det verkar ju ändå inte bli några fler :P Om alla fortfarande vill så kan ni skicka ett PM med ert kik namn så addar jag er och så startar vi därifrån ;)
#15 ojj hann skicka före dejj :P men jag gör väl som jag tänkte innan då att välja mellan 6-8 :) så blir det mest rättvist :)
Du har pm :)
#16 Haha okej;) Jag kan också tillägga att min lilla tjej har fått ungar nu under kvällen! :o De är så underbart söta!
#19 Naww
#19 vad är det för ras?
PMat dig :)
Om ni vill är jag också intresserad :) om jag inte är för sent ute :)
Kram, kram ,kram 
#23 Jag har inte fått nåt mejl om dom utvalda så skriiiiiv :D
Så! Nu börjar jag få en helhet i dethär, men tyvärr får ni vänta tills imn på svaren p.g.a en viss orsak…men jag har några aningar om vem det kan bli…:)
#21 Lejonhuvad dvärgvädur och vanlig bondkanin… :)
har du bild på mamman?:)
#23 berätta om dig själv ;)
#19 naawwss :3
Jag ä lite intresserad, jag heter Moa och är tolv år fast jag fyller tretton i december, jag går i sjuan. Jag är en tjej som älskar djur, jag har fem hundar(till familjen) Och jag har även mina små ninisar, Lakrits är en svart dvärgvädurshane på 0,9 år, han är egenuppfödd, han bor ute på somrarna och i ett kaninhus på vintern, han är lätt att hantera också är han min helt egna, hans bror Xtra är dn blå dvärgvädurshane och också 0,9 år, han bor som Lakrits i ett kaninhus på vintern och ute på sommaren oh han delar jag med min lillasyster. Sedan har vi deras pappa som heter Bambo och är en blå dvärgvädur, han är 1,4 år, fast han är min systers kanin. Det här är inte mina första kaniner. Annat jag gillar att göra är att träna längdskidor, jag har haft en blogg tidigare. Det var lite om mig :)
#27 Ja det har jag!:) kan fixa det sedan. Varför förresten? :)
HAr du bestämt dig ännu??
Har du bestämt? Eller väntar du på ännu fler? :)
Dem som kom med i bloggen är Linneaklasson och Moppie :) Grattis
Grattis!
Åh tack!:D
#34 Du kan kika mig på Linneaklasson_
Tackar :D
Kan någon kontakta mig? Ingen svarar(Dom som är med i bloggen asså)
Kik: Nattaw5026
Kan inte kika andra, dom måste kika mig :(