jag har försäkrat mina kaniner med Agria

Jag har aldrig försäkrat någon av mina kaniner,,och kommer förmodligen inte göra det iheller
Vad ingår i priset när man försäkrar dem? Jag menar.. Får man inget ut av det är det ju onödigt.. är det för veterinärvård? Hur mkt är självrisken? Kolla sånt först =) För då vet man om det är värt det eller ej!
Agrias försäkring är mycket bra. Det blir billigar o försäkra kaninerna två och två.
Kortfattat så kan du aldrig under ett veterinärbesök betala mer än 500:- (eller om det var 600:-) eller mer än detta under en pågående rad besök för samma åkomma. Medeciner står utanför tex. Det är värt det om kaninen blir sjuk, en vanlig operation av tex baptit går sällan på mindre än 1000:- då ej inräknat återbesök.
#4, är det billigare att försäkra kaniner två o två? Kan jag försäkra både Molly o Mimmi för en billigare peng? :9
#5 japp, tror det är 520 för två eller 300 styck

Jag har inte försäkrat mina och kommer inte att göra.
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Mina kaniner är inte försäkrade, och jag kommer inte försäkra dem heller.
#6, vart fyller man i att man vill försäkra två i formulären på agria.se? :)
Ring till agria istället. Dom ringde mig när jag fick erbjudandet iaf.
jag har min eskimå försäkrad hos agria.
600:- självrisk 20% av rörlig summa tror jag det är.
10.000 vet.vård.
300 om året :)

25kr månaden kostar det om man vill betala månadsvis. :)
funderar på om det är bra att försäkra som om det skulle hända något.
klart det är bra att försäkra, det är aldrig roligt att stå med en veterinärräkning i handen på många pengar..
Tack för råden, har försökrat. :)
Min kanin är inte försäkrad, o kommer inte försäkra henne heller. Lägger undan pengar varje månad istället.

Min kanin är inte försäkrad, dock så ska jag göra det! :) Vet inte om jag ska försäkra hos Agria eller Sveland. Vilket är bäst?
#16 Inte vet jag men kolla priserna och hur länge det räcker. Agria är väl kändast av dem, eller?

Nu när jag har fått min kanin och blivit riktigt fäst vid henne så funderar jag på att försäkra. Tänk om det skulle hända något och jag inte har råd att betala operationen…

#17 Kanske det, men Sveland sponsrar SKHRF (Sveriges Kaninhoppares Riksförbund), så jag är lite delad. ^^
#18 Själv ser jag försäkring som ett självklart val, speciellt efter att min kanin skadade sitt ben. Dock är hon 100% frisk nu, blev det redan efter ett par veckor, tack gode gud.