Nytt, fint projekt! :)
Äntligen har jag och min pappa börjat bygga ett kaninstall, med typ kaninboxar i, på våran baksida. Det var en vedbod förut (ganska stor!), men igår städade vi ur all ved och det blev alldeles rent på marken..
Idag började vi bygga på golvstommarna och vi kom en bra bit! Imorrn ska vi lägga in golvskivor, sätta upp innerväggarna, och bygga alla boxar (10-12 st!)…
Sedan är det bara att flytta in ninisarna! ;P
Boxarna ska vara stora, med nät/galler i dörrarna och vi har köpt 15 matskålar som vi ska sätta in i boxarna (ska köpa fler vattenskålar med), och alla kaniner ska få en varsin rymlig box + att det kommer bli många boxar över till sparade kaninungar!
Så, tror ni att dom kommer att trivas i deras nya stall? :P
åå så coolt :D
du måste fota å he in kort här så man får se :D
Det blir säkert värsta kaninhimlen! :)
KUl! :) skojj att ha lite projekt på G :) Hur stora kommer boxarna bli? (mått)
hehe, tack så mkt! ^^,
#2: Jag vet faktiskt inte hur måtten ska se ut, det ända jag vet är att boxarna ska vara rymliga och att vi kommer bygga så stora som det får plats! ;)
Och jag ska försöka hitta en kamera att ta en bild med, då min egen är trasig :(
#3 låter fint :D
jag hoppas bara att det hinner bli klart imorrn för kaninernas skull, för just nu bor dom i burar som är godkända, men dom har inte så mkt plats att skutta omkring på.. därför vill jag självklart skynda på bygget lite ^^,
Så skoj!:)
Låter finfint ;D
Vad roligt ;P

öjj, va kul ! :D hoppas det kommer lite bilder sen ;)

Låter jättbra!
Lägg gärna ut bilder sedan!
Japp ska försöka att få tillgång till kamera, och tack så mycket alla ni som tycker att det låter bra!! =) Idag har vi lagt in hela golvet, satt upp alla innerväggar och vi ska bygga boxarna imorrn! Det är jätteroligt att dom ska få ett nytt hus! =) =)

Vad kul :)
Vill gärna se bilder :D
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Kul att dina föräldrar lägger ner så mycket tid och arbete på dina kaniner!

åå, vad kul att göra om en vedbod. Jag som har tjatat på om att göra ett uterum eller en kaninstuga…. Jag tror att dom kommer trivas :)
gud va kul!!!
shit då får du plats till många fler kaniner ju!! =)
Medarbetare på Hundar.ifokus