Kanin iFokus

Kanin

Etikett: bilder
Läst 753 ggr
[steffie00]
1

Låna bilder till hemsida?

Hej! 

Håller på med min hemsida, men jag skulle behöva några fler bilder.. Undrar om det är någon här som skulle tänka sig låna ut någon kanin bild? :)

Candy123
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Simba :) Länka gärna till sidan :)

🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂

😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓

Masterworks
3

Här är en till! 🙂

Varför göra nått idag som går att göra imorgon?  Skrattar

[steffie00]
0

Åh, så bra! Vad söt! :) 

Här är hemsidan om du vill se hur det blir: http://ekekullenskaniner.weebly.com/

[steffie00]
0

Menar *ni! :)

[neptunens]
7

Får jag bara fråga varför man vill ha andras kaniner på sin uppfödnings hemsida? 🙂

[steffie00]
0

Flera? :)

[steffie00]
0

#5 Jag behöver bilder till sidan, och jag har själv inte så många. Det är på mina två egna kaniner, så det kan ju vara kul med några andra kaniner. Men förstår dig! :)

HelenaBuhr
0

Vill du har på vuxna kaniner eller går det bra med små ungar? ;)

[steffie00]
0

#8 Javisst! Jag skulle behöva bilder på en kull med ungar? :) Till fliken "Kullar" eftersom jag aldrig har tagit någon kull förr, så har jag ju inga bilder på de heller.. :) Och min mamma har ju inte något foto från när hon tog kullar. Jätte snällt om ni vill låna ut! 😊

[steffie00]
0

Behöver inte så många till nu, men sisådär 3-4 stycken.. :) 

Håller på med "Kontakta oss" där era bilder kommer, 1# och 2#. :) Men  dom kanske inte passar så bra ihop. 🤔

Skulle behöva någon bild, typ 2 till där, gärna som är i ungefär samma färger, och som passar! 😉

Kom gärna med kritik om hur ni tycker det ska vara! :)

Fridaaaa
4

Jag tycker det är bättre om du har enbart på dina egna kaniner om det är en uppfödarsida, eftersom annars kan det skapa förvirring, att folk tror att de kaninerna som är på bilderna inte är dina mm 🙂 Sånt ser jag hellre på en uppfödarsida än bilder på andras kaniner men är bara eget tycke och smak 🙂

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

HelenaBuhr
1

#9 Här kommer på min kull, länka gärna till min tråd http://kanin.ifokus.se/discussions/5266db2e8e0e7447d602106c-kaninungar-del-2-dvargvadur

Candy123
0

Nyfödda ungar

🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂

😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓

[steffie00]
0

11# Ja, det är knappast någon uppfödning, men visst. Jag försöker att använda bilder som är mina, men har liksom inte tagit någon kull tidigare, därför har jag heller inga bilder. Men jag behövde bara ha några få bilder. :) 

12# och 13# Tack! Jag ska se om jag tar en av dom, men eftersom mina kusiner har en kull nu, och min syster har varit där, med kameran så jag ska få några bilder! :)

SötnosenSantos
0

lilla Santos. Bilden är inte fixad alls

When life gives you lemons. Make lemonade❤️

Fridaaaa
1

#14 Ok trodde att det var det med tanke på vad #5 skrev 🙂 Så utgick från det 😛

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[steffie00]
0

#14 Ja, det blir nog så att jag kommer ändra sen när jag har lite fler bilder. Men just nu tänkte jag att jag kan ha det. :) Snart kommer det ju en kull!😃 Kanske var lite omständigt, men jag vill ju bli "färdig" med sidan! :)