OT - Kristìn goes sjuk
Hei allihopa , lycko er som är friska , Kristìn är mycket sjuk. Det började med att på måndag fick jag feber och huvudvärk som kom och gick , sen på tirsdag fick jag ont i halsen .. och nu har jag alt det plus öroninflamasjon! .. jag hatar att va sjuk , mamma säger att om jag inte blir bättre ska vi till doktorn imorn , Jag hatar doktorar! :(
Men när man är sjuk är det bra å ha en kelig kanin som Trampe <3
Btw , är det någon som har bra tips? till min hals eller öroninflamasjon ? Tacksam för svar.

Öroninflamasion stavas det tror jag, är inte säker? Vad tråkigt att du är sjuk.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Okej , hehe jag var inte säker själv så :p
Mm ;| .. Idag har jag typ bara kelat med Trampe medans jag har sett teve ;p
Ett tips? till halsont är att koka upp vatten tillsammans med salt (inte så det är för starkt bara!) och sedan låta det svalna. Därefter gurglar man (svälj inte) med det en gång i timmen. Har haft stora problem med min hals i snart två år och fick detta rådet av en sjuksköterska. Kommer dock inte ihåg proportionerna men det behövs inte mycket salt till en liter vatten för att det ska bli vidrigt äckligt att ha det i munnen.
I förlängningen bör detta även "hjälpa" för öronen eftersom svalg och mellanörat (där man får inflammation) är sammanlänkade med en passage.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
Synd att du är sjuk.. =/ men.. Krya på dig! 
Hälsningar Vemsan
Tack för tipsen , #4 Det ska jag prova :)
Jag har redan drucki mjölk med honung , vi har även gått tom för honung x D
#5 , tack :)

En kompis till mig jobbar på akuten och hon brukar rekommendera att man tar nässpray när man har öroninflammation för det tar bort trycket mot örat lite. Har aldrig själv haft öroninflammation så jag vet inte om det hjälper. Hoppas du kryar på dig snabbt.
Krya på dig!:D
Krya på dig!!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Stavas faktiskt Öroninflammation.. Har aldrig hört på maken, Öroninflamasion!? Hihi.

Krya på dig! :)
Tack allihopa , Jag ska försöka , och kaninen hjälper mig :
Han är min lilla varma prins ;D <3
#11: Malinroth har redan skrivit hur det stavas ;) i meddelande #3
Hälsningar Vemsan

Det bryr jag mig inte om. :P
Krya på dej :)
Krya på dig