Kanin iFokus

Kanin

Etikett: köpes-säljes-transport
Läst 1539 ggr
DjurSlottet
3

(S) Fyra små kaninungar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det är fyra stycken tillsalu av Pärlans ungar. Mamman är Lejonhuvad och pappan är Teddy. 2 av ungarna ser ut att bli långhåriga precis som sin pappa, och två som sin mamma. Föräldrarna tävlar i hoppning, och förhoppningsvis kommer ungarna också bli riktigt duktiga hoppare. De är nu fem veckor, de lämnar inte sin mamma föräns de fyllt 8 veckor. De finns Skåne, Klippan. Ungarna är ju blandras och därför inte går att ställaut! :) Mamman tjuvparade sig så nu är hon dräktig igen med samma hane så om någon redan nu skulle vara intresserad av att tinga en liten unge, så pma mig så skriver jag och skickar bilder när ungarna har fötts :) Har inget bestämt pris utan de kan vi diskutera! Transport går oftast att fixa :)

DjurSlottet
0

Puttar upp. Mail adress stephanie.anastasia@hotmail.com

DjurSlottet
0

Hanen, Spirit 5 veckor, sprallig glad busig MAT GLAD! Priset är inte så viktigt bättre att han får. Ett bra hem där han kan vara aktiv och inte bara sitta i bur hela sitt liv :)

DjurSlottet
0

Alla honorna är sålda, bara Spirit som finns kvar, Puttar upp för Spirit :)

ninor
0

Åh jisses så söt lilla Spirit var! Ska tyvärr inte ha någon mer kanin, men hoppas att han får ett bra hem. :-)

DjurSlottet
0

Aa visst är han, aha hoppas jag med :)

Sara1214
0

Åå va söt!! Kanske intresserad. Min syster ska tävla i Skåne i november :)

Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎

DjurSlottet
0

Aha :) Vad kul :) Pågrund av oseriös köpare så är nu två av honorna också kvar Alica keys- den bruna Spirit-hanen Cher Lloyd Inte de bästa namnen men lilla syrran och lillebror fick döpa dem :) här kommer lite bilder :)

DjurSlottet
0

Alica keys

DjurSlottet
0

Cher Lloyd

DjurSlottet
0

My lady är också kvar min syster skulle igentligen ha henne men vi har inte tillräckligt med plats :/

DjurSlottet
0

Bild på My lady

ElviraNym
1

men gud vad söta :)

Med vänliga hälsningar,
Elvira

Sara1214
1

Men herregud va söta. Nu blir det svårt..:/ men är eventuellt ( i så fall) intresserad av lady eller spirit :)

DjurSlottet
0

Vad kul men du kan väl höra av dig i pm om du vill har fler bilder eller vill bestämma mer, :)

Sara1214
0

Ja då :)

DjurSlottet
0

Putt, :)

DjurSlottet
0

Ungarna kommer också att vara vaccinerade :) när de säljs för mer info om ungarna pma mig;)

DjurSlottet
0

Putt

DjurSlottet
0

Putt