Omplaceringshem Västra Götaland
Hej!
Hittar inte någon tråd om omplaceringshem men jag behöver veta vilka som finns i Västra Götaland och som tar emot kaniner!
Mvh
Jag kommer börja ta emot kaniner i liten skala när ja byggt färdigt kaninhuset :D
Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3
#1 var bor du? har fått veta om 2 kaniner + ev ungar som behöver hem snartast!! de bor i en liten sommarbur ihop och honan kan vara dräktigt
Falköping( Skövde/mariestad/Skara Ev ) !
Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3
Krongårdens kaningård & omplacering och Djurhemmet Tigerharen ligger både i Göteborgstrakten.
#3 När har du det då tror du? det är en bit..sen är de ju inte jag som har dem så de är om du vill hämta hos den killen..
#4 har mejlat tigerharen..ska kolla med dem andra med. Tack!
Vi ska bara isolera så inom någon vecka ska det vara klart! Vart finns dessa då?
#6hyssna i marks kommun.. kan ta mer info i PM :)
#7 Pm:a mig :)
#8 ok :)
Jag har inhyrning! Vi finns i dalarna! :)
Uppfödare av Hoppkaniner i Dalarna :)
Läs mer på min hemsida.
Lundens Hoppkaniner.
#10 dalarna är väldigt långt bort… :/