Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 786 ggr
thildatessie
0

Omplaceringshem Västra Götaland

Hej!

Hittar inte någon tråd om omplaceringshem  men jag behöver veta vilka som finns i Västra Götaland och som tar emot kaniner!

Mvh

Moppie
0

Jag kommer börja ta emot kaniner i liten skala när ja byggt färdigt kaninhuset :D

Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden  och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3

thildatessie
0

#1 var bor du? har fått veta om 2 kaniner + ev  ungar som behöver hem snartast!! de bor i en liten sommarbur ihop och honan kan vara dräktigt

Moppie
0

Falköping( Skövde/mariestad/Skara Ev ) !

Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden  och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3

[neptunens]
1

Krongårdens kaningård & omplacering och Djurhemmet Tigerharen ligger både i Göteborgstrakten.

thildatessie
0

#3 När har du det då tror du? det är en bit..sen är de ju inte jag som har dem så de är om du vill hämta hos den killen..

#4 har mejlat tigerharen..ska kolla med dem andra med. Tack!

Moppie
0

Vi ska bara isolera så inom någon vecka ska det vara klart! Vart finns dessa då?

thildatessie
0

#6hyssna i marks kommun.. kan ta mer info i PM :)

Moppie
0

#7 Pm:a mig :)

thildatessie
0

#8 ok :)

lovemysack
0

Jag har inhyrning! Vi finns i dalarna! :)

Uppfödare av Hoppkaniner i Dalarna :)
Läs mer på min hemsida.
Lundens Hoppkaniner.

thildatessie
0

#10 dalarna är väldigt långt bort… :/