Lördag "Fredag" 11 Agusti
Ja, vi får fuska lite och säga att den är lite "Fredag" så ni berättar vad ni gjort idag och vad ni ska göra ihelgen 
Så vad ska ni göra i helgen?

ta´t lugnt antar jag ;)
Imorrn är det kräftskiva här! eller idag dårå ^^ lördag!
Så det blir till att käka kräftor och ta sig en nubbe eller 10 ;) Jag är faktiskt 18 ^^ Så det ska bli kul, tradition som vi har så länge jag kan minnas (att ha kräftskiva här alltså). Annars ska jag inte göra något speciellt.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Imorgon (senare idag xD) ska jag på hopptävling med Frida (Frida_L) <3 :) och lite andra. Lolitas, Tribe & annaforsgren (?) ska också dit! På kvällen ska jag till min syster! Vi ska hyra film, äta gott och myysa :D Ska också sova där!
På söndag ska jag eventuellt på Ponny SM i hoppning på Täby ^^,

Fredag
Mina kusiner är här, hela helgen. Men har varit med Ida och Erica idag
Lördag
Tror vi skulle äta kräftor med mormor, morfar, farmor och vi + kussarna. Annars kompisar ^^
Söndag
Kusinerna var hem, annars kompisar och BECK på kvällen

Idag har jag varit arg hela dan på att det regnar så jag har varit in till stan och uträttat massa tråkiga ärenden. Hade föredragit solsken och badstranden. Imorgon ska jag hem till mamma och vräka i mig kräftor. Annars måste jag städa och packa i helgen för jag åker på semester tidigt på måndag morgon. Vi ska med båten till Finland sen ska vi åka upp till Närpes där vi har en stuga. Min man har nästan hela sin släkt där. Så jag har beställt fint väder hela nästa vecka så vi får plaska i havet.

haha, jag menar att jag ska till mamma och äta kräftor idag, har inte hunnit fattat att det är lördag. Tja blixten!
#6: Hahah ^^
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

#6 *asg*
imorn är de stor städning alla djur ska städas :) hehe sen e de fest här för pappas sambo fyller år :P sen e de slapp och slö om jag inte ska ut och festa med polarna :)
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower

Nu börjar jag känna mig lite utskrattat 
hehe vi skrattar inte åt dej vi skrattar med dej ;)
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower

#10 Haha, men ibland så äre så ;)

Jag skojade bara, ni får gärna skratta både åt mig och med mig. Jag är oftast lite tankspridd och bortkommen. Man kan sammanfatta mig med ett ord: KAOS.
Haha xD
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

åka till älvdalen och titta på erik segerstedt! xD
jääääääääääää
jag tycker inte att han är så jätte bra men ganska!
det ska bli kul vi åker i morrn kl 16.00
HehexD

Idag ska jag till stallet.. :P Sen vet jag inte vad jag ska göra. Kanske fiska med pappa? :P Hmm

Fredag: Åkte hem till ninisarna och rastade dom.
**Lördag:
**Åka hem till ninierna igen och pyssla med dom. Sen tjata hamster XD
**Söndag:
**Kanske rida på Rekyl? Annars skall jag kankse vara med en kompis. TJATA HAMSTER! XD
I helgen ska jag inte göra så mkt, njuta av det sista innan skolan den 20:e ;) Funderar på att ta en dags promenad med picknick med Nalle, ska gå till och från Mormor :) det är 1,5-2 Mil dit tror jag xD
Vet inte riktigt vad jag ska göra..Vara med Belle och städa hos henne, och kanske vara med nån kompis.. ;P

Fredag: Va o shoppade lite med mamma :) Sen red jag en runda med 2 andra :)
Lördag: Än så länge har jag hunnit o rida, mocka o så :) ska väl läsa elr ngt sen
Söndag: ingen aaaning, kanske hitta på ngt med en kompis, who know ;P

Jag har kaninhoppningstävlat, ska tävla i morgon också--
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
Jobbar hela helgen och i kväll måste jag städa hela lägenheten mamma kommer hem imorgon..:S