Kanin iFokus

Kanin

Etikett: köpes-säljes-transport
Läst 686 ggr
[Hobbit]
2

(Önskas hyra) 20/10 Kanin

Jag är en djurvän på snart 30 år som av olika anledningar inte kan ha egna smådjur o önskar därför hyra smådjur så som kaniner, marsvin, hamstrar, gerbils eller möss under ca 1-4 veckor.

Under den tiden står jag för buren, maten o självklart omvårdnad. Jag kan även hämta o lämna djuret men oavsett bör djuret bo i eller i närheten av Linköping för djurets skull.

Betalar så klart en summa för att få hyra.

Kommentera här eller skicka ett PM så pratar vi mer.

[00emi07]
0

Jag har två kaniner du kan få hyra, hör av dig

Cilia.Teddytöserna
0

Jag har en lejon hona du skulle kunna låna, hon är världens mysigaste. Perfekt om du vill ha en som behöver mycket pil, eftersom hon är långhårig. Hon älskar att mysa och är så underbart snäll, lätt att hantera för både vuxna och barn. Jag bor dock 4 timmar ifrån dig men du kan ju tänka på det. PMa om du är intresserad🙂

Regnbåge Bloggen Regnbåge

MVH Cecilia & KaninernaBlomma

[00emi07]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lite om mina kaniner jag kan hyra: Cupcake: Cupcake är en snäll tjej på ca 10 månader. Hon var rätt kaxig förr, men nu, är hon en pärla. Hon älskar mat och att kela Hon är en blandis, lejonhuvad/belgisk jätte, men hon är inte så stor Pluto: Pluto är en hoppande kastrerad hane på ca 1 år. Han älskar att hoppa och är väldigt renlig av sig. Han älskar att kela och mysa! Han är en jätteblandis men är inte jättestor ca 3 kg Pma om du tycker dessa underbara kaniner låter som något! Bilden högst upp är Pluto och längst ned Cupcake

tilde&twix
0

Har tyvärr ingen men jag ville bara titta in & putta upp 🙂

Med Vänliga Hälsningar ♡ Tilde & djuren ♡ Innehavare av Fairytales Kaniner

fridaaocrazy
1

#3 Är det inte tvärt om, Cupcake uppe och Pluto nere..? I med att Cupcake var lejonblandis och kaninen uppe på bilden är fluffig😃

Det bästa sättet att misslyckas är att inte försöka

[00emi07]
0

Haha jo, (: