Söker dvv uppfödare
Hej!
Jag undrar om ni har någon bra dvärgvädurs uppfödning att rekommendera? Jag ska nämligen köpa mig en liten dvärgvädur som jag ska använda till utställning!
Länka gärna till uppfödaren med :)
Beror på Vilken färg? du vill ha :)
Kolartorpets har mycket fina dvärgvädurar 🙂
Var bor du och Vilken färg? vill du ha? ;)
Undrar som de andra :)
Duvlyckans kaninuppfödning av dvärgvädur
Spelar inte så stor roll men helst inte vit blåögd eller viltgrå😉
Om du bor i Stockholm så har flåhackebackens uppfödning fina kaniner, de finns i Tyresö :)
Jag köpte mina hos Blåzippans kaniner, och mina erfarenheter av dom är väldigt bra :). Här är deras hemsida: http://www.123minsida.se/Blazippanskaniner/
Här är en av mina kaniner:
Mvh Filippa, Roxy, Bonnie, Sally och Pelle!
Blåzippan har dock inga kaniner till utställning.
Jag har blåa dvv :) Kommer ta en kull i början av 2014 efter sv. champion (95x4) och 94,5p. Där kan nog bli några guldkorn för utställning och vidare Avel.
Mvh. Ida Lundahl
www.idalundahl.com / www.ovarpskaniner.weebly.com
kommer få en kull dvv Zobelsiams blåa ungar nästa vår, med stam🙂
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
nej Blåzippans märker ej , sysslar mest med wientertecknat..
Fanns ju en tråd härinne med uppfödare/hela landet..
Jag finns i Södermanland så kan bara dom runt om mig :)Jag (Eskilstuna) har schwarzgrannen, satin pälsade i olika färger, chinchilla, blue white, viltgul och även en del viltgrått. Finns även Easter bunnies (Eskilstuna) finns också som har chinchilla. Nybys Kaningård (Strängnäs) har Blue White, black White och även chinchilla. Kuckelbos (Stockholm) Som har samma som Nyby. Koppartorps (Nyköping) Viltgul. Sen finns Emma Cederblom (Mariefred) som har mycket satinpälsade i gula färger :) Det är dom jag kommer på för tillfället ^^
Duvlyckans kaninuppfödning av dvärgvädur
www.fylstakanin.se Leveranser brukar kunna fixas till Stockholm, Borås och ev Hedemora. Kninungar zobelsiames blå till jul :) Finns hos min kompis en dvv Madagaskar som blir fin om öronen lägger sig. Se Nina Kanin Dvärgvädur &Hermelin på Facebook. Fylsta Kanin finns även på Facebook.