OT/ Min Nalle <3
Nalle är en Newfoundland på 2 år. Hane såklart! ;) Han är Svart och har lite bruna inslag i pälsen, som man ser på vissa bilder ^^ Min dreggelpelle som gärna sölar ner ens nya kläder xD Ibörjan dregglade han otroligt mycket, men när han blev hemmastadd så reducerades hans dregglande jätte mycket!
Vi köpte honom i våras, hans tidigare ägare kunde inte ha kvar honom då dom bodde så trångt, så då lyckades jag övertala min kära mamma att köpa honom. Dock är det jag som tar hand om honom mest ;) (A)
Nalle gör gärna som han själv vill, men lyssnar han väl liiite iaf, om han är på gott humör ;) Han lär sig saker ganska lätt, därför är det roligt att träna komandon och sånt med honom.
Sen så är han ju som en stor Nalle också, jag kan inte låta bli att gosa med honom. Fast det är lite problematiskt om han vill upp i sängen fast han inte får, det blir lite ont om plats :P Därför får han nöja sig med att vara på golvet ^^
Haha ^^ Kom och tänka på första natten han sov hos oss xD På morgonen när jag just somnat (han hade varit jätte orolig under natten) så ville han inte vara "ensam" så han väckte mig, med en dusch av dreggel då han roade sig med att slicka mig i ansiktet :P
Älskar hans nötbruna ögon, dom ser så snälla ut :) <3
**Jaa, det var då lite om min Nalle :)
** - Alexandra || http://ak-foto.webb.se/
Guud så söt <3 Är han New Foundland?
Hälsningar Vemsan
Åhh va gulligt, jag älskar Newfoundland's :D <3
#4 Tack :D Joo :) En Njuffis ^^
#5 Hihi ^^

Vad sööt! Önskar att jag hade en så sööt hund!:) jag har tyvärr ingen!:(
Sötnosen :)

Vad söt han är, Nalle är ett jättegulligt namn^^
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
Han kallades för Palten av sin förra ägare, men det lyssnade han inte till ^^ Så det blev Nalle ;)

Vad söt! :o
Han är underbar :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Sååå mysig <33 Min moster har haft en Newfoundland när jag var liten. Jag var typ lika liten som hennes huvud xD

fiin :)

söt! :)

Vilken "liten" snyggis :)
Naae såå söt! Fluffis!

Vad gulligt att kalla honom dregelpelle

Åh så söt han är :D
- Mvh Emma
Men åhh vilken sötnos!Och snyggt namn ;)