(s) Två rex-honor, alla tillbehör
Motvilligt och efter mycket grubblande har jag bestämt mig för att sälja mina kaniner och alla tillbehör:
- Sally, svart dalmatiner rex 1,5 år och hennes dotter
- Lucy, viltgul dalmatiner 4 månader.
Båda är renrasiga och har härstamningsbevis, friska och fina. Sally kommer från Dragonfly's i Nordmaling, Lucy är min egen uppfödning.
Dessa kanintjejer är orädda, sociala och vana att vara frigående inomhus, där de haft ständigt sällskap av mina två hundar (ofta även av vänners hundar som jag passat). De har spenderat många av sommarens fina dagar i en stor Hage utomhus, så de är vana vid temperaturerna och att äta färskt gräs.
EN godkänd inomhusbur i fint skick medföljer med mjuk bottenmatta, höhäck, vattenflaska, matskål, hus och toalåda samt aktiveringsleksaker, en påbörjad säck med hö samt selar och koppel till båda kaninerna. Kort sagt allt som behövs.
1000 kr för allt, ev billigare till rätt hem. Självklart finns det bilder för den som är seriöst intresserad.
Det finns också en hel drös med kompostgaller som kan köpas till om man har möjlighet att sätta upp en fin kaninhage utomhus, eller för att avgränsa hemmet inne.
Säljer inte kaninerna var för sig, de flyttar tillsammans! Säljer helst inte kaniner och tillbehör separat heller, men jag kan ev göra undantag på det om allt känns bra.
Finns i Umeå.
Ingen?
Skulle man kunna få se en blid?🙂
“I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.”
― Bilbo Baggins
Hej, lessen att jag inte svarat och så… är ju aldrig inne på KiF längre.
Maila gärna mig på stina.svensk@gmail.com vid intresse eller funderingar!